سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسولان بايد نظارت و کنترل جايگاه هاي عرضه مجاري سوخت را تشديد کنند

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت گفت: طرح جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای رفع این مشکلات گسترده فنی و الکترونیکی هنوز به طور کامل پیاده سازی نشده است.

ناصر رئیسی فرد رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با تائید مشکل فنی در جایگاه‌های سوخت، گفت: وجود مشکلاتی در برنامه ریزی نرم افزاری، مشکلات سخت افزاری موجود در کارت خوان جایگاه‌ها و برخی از مشکلات فنی در سامانه هوشمند سوخت عامل این مشکلات است.

وی با تاکید بر اینکه بارها در برخی از جایگاه‌های سوخت کارگران شاغل در جایگاه نسبت به برداشت نامحدود بنزین 400 تومانی به صاحبان مجاری عرضه گزارش داده‌اند، تصریح کرد: جایگاه‌داران هم این مشکلات را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گزارش می‌کنند.

رئیسی فرد با یادآوری اینکه ثبت برخی از تراکنش‌های نامرسوم و غیر عادی از برداشت بنزین 400 تومانی توسط برخی از کارت‌ها در سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درج و ثبت شده است، تاکید کرد: مسئولان بايد نظارت و کنترل از جايگاه ها را تشديد کنند تا از برور مشکلات جلوگيري شود.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه داران سوخت با بیان اینکه در چند هفته اخیر 30 جایگاه‌ها سوخت در تهران و 8 جايگاه در شهرستانها  تراکنش غیر عادی ثبت شده است، بیان کرد: طرح جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای رفع این مشکلات گسترده فنی و الکترونیکی هنوز به طور کامل پیاده سازی نشده است.

وي خاطر نشان کرد: متاسفانه شرکت پالايش و پخش فراورده هاي نفتي موضوع نظارت را از ما سلب کردند و خود شرکت هم نظارت کافي در جايگاههاي سوخت ندارد بايد در اين زمينه سيستم نظارتي قوي تشکيل شود./عب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.