سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولگردی سرکرده منافقین در آمریکا برای بازگرداندن اعضا با پادگان اشرف

سرکرده گروهک تروریستی منافقین با ولگردی در برخی مجامع آمریکایی سعی دارد از هر طریقی که شده اعضای سرگردان این گروهک تروریستی را به پادگان مخوف اشرف بازگرداند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورمیانه، ملت ایران سال‌هاست که گروهک تروریستی منافقین را خائن به ملت و کشور می‌دانند، آنهایی که با آغاز جنگ تحملیی رژیم بعث علیه ایران با دیکتاتور سابق عراق هم‌پیمان شدند و به روی هموطنان خود آتش گشودند.

گروهکی منفور که پس از اتمام جنگ و اعلام آتش‌بس نیز دست به اقداماتی تروریستی علیه مردم ایران زدند و اکنون تاوان جنایات خود را پس می‌دهند.

 جنایت‌های تروریستی رجوی جنایتکار محدود به کشور و ملت ایران نمی‌شود بلکه کشور و ملت عراق را نیز در برمی‌گیرد، مردم عراق که سال‌ها از گروهک تروریستی منافقین زخم خورده‌اند، تا جایی که این گروهک تروریستی برای خوشایند دیکتاتور سابق عراق دست به قتل عام و کشتار مردم عراق زدند و به زعم خود مخالفان این دیکتاتور ملعون را می‌کشتند.

گویی رجوی جنایتکار نمی‌دانست که حکومت دیکتاتورها فانی است و روزی که رژیم بعث به طرز خفت‌باری سقوط کرد و گروهک تروریستی منافقین نیز به تکاپو افتادند و برای ماندن در عراق دست به هر ترفند و مظلوم‌نمایی زدند.

اما این بار قضیه فرق می‌کرد؛ خروج این گروهک تروریستی که سال‌ها در عراق دست به انواع جنایت‌ها زده بودند خواست مردم عراق بود و آنها خواستار بازپس‌گیری زمین‌های کشاورزی خود از این گروهک تروریستی بودند.

 بدین ترتیب بود که دولت عراق برای خروج گروهک تروریستی منافقین مهلت و زمانی را تعیین کرد که اعضای این گروهک تروریستی به آن عمل نکردند و به دلیل سرپیچی کردن از این مسئله هیچ کشور ثالثی حاضر به پذیرش آنها نبود.

سرانجام در این میان سازمان ملل وارد عمل شد و تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین را از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد منتقل کرد و این انتقال سرآغاز و نخستین گام برای اخراج گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق و تخلیه زمین‌های غصبی و بازگرداندن آن به صاحبان اصلیش بود.

گفتنی است؛ طبق مذاکرات صورت گرفته بین دولت عراق و مقامات سازمان ملل، گروهک تروریستی منافقین می‌بایست تا 6 ماه آینده برای همیشه خاک عراق را ترک کند.

این در حالی است که نوری المالکی، نخست وزیر عراق پیش از این، طی اظهاراتی گفته بود که ما بیش از یک سال به این گروهک تروریستی فرصت دادیم و چیزی که مد نظر دولت عراق بوده خروج آنها از خاک عراق در وقت مقرر است.

این در حالی است که از زمان تعیین شده دولت عراق برای خروج اعضای گروهک تروریستی منافقین مدتی گذشته و آنها در وضعیتی مبهم و بلاتکلیف به سر می‌برند و ظاهرا سرکرده این گروهک تروریستی علاقه زیادی به پرسه‌زنی و ولگردی دارد و از هیچگونه اقدامی در جهت به تاخیر انداختن خروجشان از عراق و بازگشت مجدد به اردوگاه اشرف فروگذار نمی‌کند و در این راه نیز آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی برای حفظ منافع خودشان از حضور این گروهک تروریستی در خاک عراق حمایت و دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: منافقین ، رجوی ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.