سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کروم بوک پیکسل، اولین نوت بوک گوگل+ تصاوير

مدتی بود که شایعات و خبرهایی در مورد کرم بوک پیکسل (Chromebook Pixel) به گوش می رسید، دستگاهی که بالاخره توسط شرکت گوگل رونمایی شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شرکت گوگل یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری دنیا، همواره در تولید محصولات نرم افزاری پیشگام بوده، محصولاتی مانند سیستم عامل اندروید، موتور جستجو گر گوگل، مرورگر  کروم، نرم افزارهای گوگل ارث، گوگل مپ، سرویس پست الکترونیک جی- میل  در نهایت سیستم عامل کروم که همگی آنها جز بهترین¬ها در میان محصولات هم رده ی خود می باشند. از طرفی چندی است که گوگل اقدام به تولید گجتهای مبتنی بر نرم افزارها و سیستم عامل های تولیدی خود می کند. 

محصولاتی مانند سری nexus که شامل تبلت، اسمارت فون، عینک و دستگاه های استریم کننده می باشد از دست از محصولات هستند، اما غول نرم افزاری دنیا در جدیدترین تولید اقدام به معرفی اولین نوت بوک خود به نام کروم بوک پیکسل که مجهز به سیستم عامل کروم می باشد کرده است.

مدتی بود که شایعات و خبرهایی در مورد کرم بوک پیکسل (Chromebook Pixel) به گوش می رسید، دستگاهی که بالاخره توسط شرکت گوگل رونمایی شد.این محصول که بسیار شبیه به نوت بوک های سری MacBook Pro شرکت اپل است، دارای صفحه نمایشی ۱۲.۸۵ اینچی (لمسی) با رزولوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۷۰۰ پیکسل می باشد، یعنی رزولوشنی فراتر از صفحه نمایش های سری رتینای محصولات اپل. نسبت تصویر آن نیز ۳:۲است که نسبتا عجیب و غریب به نظر می رسد.

همچنینPixel دارای یکپردازنده۲ هسته ای Core i5با فرکانس کاری۱.۸ گیگاهرتز به همراه۴ گیگابایت رم DDR3 وحافظهSSD با ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد، ضمن اینکه به خریداران ۱ ترابایت فضای گوگل درایو برای سه سال نیز داده می شود.

کاربران میتوانند این کروم بوک گوگل را هم اکنون با قیمت ۱۲۹۹ دلار پیش خرید کنند. این محصول در ماه آوریل برای خریداران ارسال خواهد شد.


برچسب ها: کروم بوک ، گوگل ، نوت بوک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.