سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناتمام ماندن سخنراني معاون سفير رژيم صهيونيستي در لندن به علت تظاهرات و اعتراضات شديد دانشجويان

معاون سفير رژيم صهيونيستي در لندن به علت تظاهرات و اعتراضات شديد دانشجويان يکي از دانشگاههاي انگليس مجبور شد سخنراني اش را نيمه کاره رها کند و از بيم خشم دانشجويان اين دانشگاه را ترک کند .


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ،آلن روث سنر در حال سخنراني  درباره غرب آسيا در دانشگاه  ESSEX "اسکس" بود که دهها دانشجو به حضور و سخنراني اش در اين دانشگاه اعتراض کردند . دانشجويان به سياستهاي اسرائيل در فلسطين و غرب آسيا معترض بودند .
تلاشهاي نيروهاي امنيتي با انتقال روث سنر به اتاق ديگري براي آرام کردن مقام اسرائيلي براي آنکه پس از آرامش به سخنراني‌اش ادامه دهد بي فايده بود.
اعتراضات دانشجويان ادامه يافت و آنها عليه وي در خارج از دانشگاه تظاهرات برگزار کردند. روث سنر مجبور شد دانشگاه را در ميان تدابير امنيتي ترک کند .
سخنگوي مديريت دانشگاه گفت مديريت تصميم گرفت معاون سفير اسرائيل را از ساختمان دانشگاه به علت تشديد اعتراضات خارج کند اگرچه هيچ خطري جان وي را تهديد نمي کرد .
اين نخستين بار نيست که يک مقام صهيونيست در دانشگاهها يا اماکن عمومي در اروپا بيرون رانده مي شود . اين نتيجه سياستهاي رژيم صهيونيستي عليه ملت بي دفاع فلسطين است که تلاش مي کند به شيوه هاي مختلف ملت فلسطين را آواره و سرکوب کند.
اعتراضات غربيها به مقامات صهيونيستي است در حالي است که برخي از اعراب با رژيم اشغالگر اسرائيل روابطي گرم دارند.






برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.