سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی محرومیت استقلال از لیگ برتر به دلیل بدهی یک میلیاردی؛

واعظ آشتیانی:مقصر اصلی کمیته انضباطی است!/محرومیت استقلال شعار ی بیش نیست

مدیر عامل اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به اعتقاد من مقصر اصلی در زمینه عدم پرداخت بدهی باشگاه ها، کمیته انضباطی است که برخوردی یکسان و منصفانه با باشگاه ها ندارد.

 امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اصلی ترین مقصر در جریان عدم پرداخت بدهی های باشگاه ها کمیته انضباطی است که از بدو امر نتوانسته برخوردی عادلانه با باشگاه ها داشته باشد تا ذی نفعان به مطالبات خود دست پیدا کنند.
 
وی تصریح کرد: اینکه مسئولان کمیته انضباطی بر محرومیت باشگاه استقلال تهران در صورت عدم پرداخت بدهی ها تاکید می کند شعاری بیش نیست و این موضوع به هیچ وجه عملی نخواهد شد چرا که مسئولان فعلی می دانند که شاید در آینده در سمت های خود ابقا نشوند و به همین دلیل است که چنین احکامی را صادر می کنند.

*** تنها باشگاه استقلال بدهکار است

 وی افزود: استقلال، تنها باشگاه بدهکار فوتبال ایران نیست بلکه در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق باشگاه ها ی لیگ برتر و لیگ دسته اول بدهکار هستند و چقدر خوب است که کمیته انضباطی جانب انصاف را رعایت کند و بر تمامی باشگاه ها به یک چشم نگاه کنند.

*** کمیته انضباطی آمار بدهد که چند تیم را به دلیل بدهی محروم کرده است؟

 مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال تهران سه فصلی است که بدهی دارد و این باشگاه به همراه باشگاه پرسپولیس در زمره باشگاه های دولتی قرار دارند و هیچکس جرات و توان این را ندارد که یک باشگاه مردمی را از لیگ برتر فوتبال ایران محروم کند و کمیته انضباطی به جای محکوم کردن باشگاه های بدهکار و اعلام احکام صادره، آمار بدهد که تاکنون چند تیم را از لیگ برتر یا حتی لیگ دسته اول باشگاه های کشور به دلیل بدهی مالی محروم کرده است.

*** جالب است که مسئولان برای سال های آتی، حکم صادر می کنند

 واعظ آشتیانی خاطر نشان کرد: اینکه مسئولان کمیته انضباطی برای سال های آتی حکم صادر می کنند نیز در  نوع خود جالب توجه است زیرا طبق قانون اگر خلافی صورت گرفته باشد باید حکم صادر شود و در همان زمان نیز لازم الاجرا  گردد اما اینکه ما برای محرومیت یک باشگاه از حالا برای سال آینده تصمیم گیری کنیم واقعا دچار ضعف مدیریتی و عملیاتی هستیم که به عقیده من فوتبال ایران درحال  حاضر با چنین ضعفی روبه رو است که بایستی هرچه سریعتر برای حرکت رو به رشد این ورزش پرطرفدار در کشور ایران این مشکل هموار شود./مح
برچسب ها: استقلال ، مسئولان ، سمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.