سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

خرید توافقی 18 هزار تن محصول کشاورزی در خراسان جنوبی

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید توافقی 18 هزار و 225 تن محصولات کشاورزی از کشاورزان داخل و خارج استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

عبدالله رضا زاده در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهارکرد: از ابتدای امسال تا کنون 9 هزار و 628 تن محصولات کشاورزی از خارج استان به ارزش 503 میلیارد ریال به صورت توافقی خریداری شده است.

وی همچنین از خرید توافقی هشت هزار و 642 تن محصولات کشاورزی از کشاورزان استان خبر داد و بیان کرد: ارزش ریالی این محصولات 90 میلیارد و 648 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: ذرت دانه ای، برنج سبوس، پیاز، سیب زمینی، کنجاله، جو، پنبه، گوجه فرنگی ، زردآلو ،خربزه و ... از جمله محصولات خریداری شده از کشاورزان بوده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش از چهار هزار و 217 تن مواد پروتئینی با ارزش 25 میلیارد و 855 میلیون ریال توسط شبکه تعاون روستایی خریداری و در بازار استان توزیع شده است.

وی با اشاره به خرید کالاهای اسای مورد نیاز از خارج استان توسط تعاون روستایی گفت: دو هزار و 260 تن کالا به ارزش 49 میلیارد و 150 میلیون ریال خریداری و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

رضا زاده گفت: ازکالاهای اساسی مورد نیاز استان هزار و 50 تن قند و شکر و هزار و10 تن روغن بوده است.

وی با بیان اینکه اقلام ارائه شده در مراکز عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، بیان داشت: در این راستا راه اندازی سه مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک مرکز آماده بهره برداری در بیرجند است، تصریح کرد: این مرکز با 17 غرفه و اعتبار دو میلیارد و 600 میلیون ریال به زودی در استان افتتاح می شود./س

برچسب ها: خرید ، محصول ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.