سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

آخرین فرصت به سازمان اوقاف برای حضور در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از بررسی پرونده معوقات بانکی و سازمان اوقاف در این کمیسیون خبرداد و افزود: اگر مسئولان سازمان اوقاف در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکنند کمیسیون پرونده این سازمان را به طور یک‌جانبه از طریق کارشناسان خود بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد در تشریح دستورکار جلسه این هفته کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: ادامه بررسی پرونده معوقات بانکی در دستور کار جلسات این هفته کمیسیون قرار دارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جلسه با مسئولان و فعالان اقتصادی کشور هر هفته در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس انجام می‌شود، افزود: رسیدگی به پرونده سازمان اوقاف و امور خیریه هم در دستور کار این هفته اعضای کمیسیون قرار دارد.

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به طور حتم موضوع سازمان اوقاف و امور خیریه را با حضور وزیر ارشاد و مسئول سازمان اوقاف و معاونان وی پیگیری می‌کند، تصریح کرد: بنا بود که بدون حضور مسئولان مربوط این پرونده بررسی و در صحن علنی مجلس قرائت شود اما چون باید پاسخ‌های این سازمان هم شنیده شود برای آخرین بار به مسئولان سازمان اوقاف فرصت داده شد تا گزارش‌های خود را بیان کند و بعد گزارش کمیسیون آماده شود.

افضلی فرد ادامه داد: اگر مسئولان سازمان اوقاف در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکنند کمیسیون اصل نودم قانون اساسی پرونده این سازمان را به طور یک‌جانبه از طریق کارشناسان خود بررسی می‌کند و گزارشی برای ارائه به صحن آماده می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس نهم، با بیان اینکه سفرهای مسئولان مربوط دلیل تاخیر در تهیه این گزارش بوده است، توضیح داد: برخی سوءبرداشت‌ها هم عامل تاخیر در تهیه گزارش این کمیسیون درباره سازمان اوقاف و امور خیریه بود که اگر در جایی نماینده ولی فقیه باشد کمیسیون اصل نود نمی‌تواند ورود کند در حالی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای کمیسیون فرمودند که اعضای کمیسیون باید به وظیفه قانونی خود عمل کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.