سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای دیپلماسی مهارتی با آموزش مربیان جهان اسلام

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: نخستین اقدام در زمینه دیپلماسی مهارتی تربیت مربی برای کشورهای جهان اسلام و حتی سایر کشورها است که مرکز تربیت مربی کرج در این زمینه یکی از بهترین مراکز آموزشی در سطح خاورمیانه است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر مرکز تربیت مربی کرج یکی از بهترین مراکز آموزشی در سطح خاورمیانه محسوب می شود و هر ساله تعداد زیادی از افراد را تحت پوشش برنامه های خود قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به دیپلماسی مهارتی تصریح کرد: تا کنون یک سمینار ملی در خصوص دیپلماسی مهارتی با حضور کارشناسان وزارتخانه ها و سازمان های مختلف برگزار شده که طی آن راهکار های استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه ها به منظور فرهنگ سازی و مهارت آموزی در افراد بررسی شده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه در مرکز تربیت مربی 17 دپارتمان آموزشی وجود دارد خاطر نشان کرد: در مجموع رشته های فنی و حرفه ای در قالب 5 هزار استاندارد آموزشی دسته بندی شده اند که شامل حوزه های خدمات، صنعت و کشاورزی است و توانایی ارایه خدمت به مربیان داخلی و خارجی را در سطح سطوح بالا داراست./ز

برچسب ها: توان ، دستگاه ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.