سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

امسال 60 میلیون لوح فشرده غیر مجاز در كشور حمع آوری شده است

دبیر صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در 11 ماه نخست امسال بیش از 60 میلیون لوح فشرده غیر مجاز در سطح كشور جمع آوری و امحا شده است.

'سعید جابرانصاری' در حاشیه امحای 15 هزار لوح فشرده غیر مجاز شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری كشور با تشكیل بیش از 30 ستاد در سراسر كشور فعالیت دارد.
وی از تشكیل كمیته حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی هنری در بیشتر شهرستان های بزرگ كشور خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیك تمام شهرستان های بزرگ مراكز استان های كشور نیز از این ستاد حمایت فرهنگی، هنری برخوردار خواهند شد.
دبیر حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از تشكیل این ستاد نوپا را حمایت مستقیم از تولید كنندگان عرصه فرهنگ و هنر عنوان كرد و گفت: با فعالیت مستمر و جدی این ستاد در وزارتخانه، هنرمندان در تولید محصولات خود دلگرم خواهند شد.
جابرانصاری مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استكبار جهانی را از دیگر اهداف ایجاد و فعالیت ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری كشور ذكركرد.
وی مبارزه با جنگ نرم دشمن در دولت عدالت محور نهم و دهم را كم نظیر دانست و گفت: دولت دهم با همت و تلاش زیاد از تولید كنندگان محصولات فرهنگی و هنری حمایت مستقیم می كند.
آیین امحای بیش از 15 هزار لوح فشرده غیر مجاز گچساران با حضور'سعیدجابر انصاری'دبیر صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر كل ارشاد اسلامی كهگیلویه وبویراحمد،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسوولان شهرستان گچساران در دوگنبدان برگزار شد./س

برچسب ها: سی ، دی ، غیرمجاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.