سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت آینده سازان كشور بی بدیل است

مدیركل حراست دانشگاه فرهنگیان كشور گفت: نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروهای متخصص و آینده سازان كشور بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'ضیاءالدین اعزازی' در آیین افتتاح نخستین دانشگاه فرهنگیان كهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: خودباوری جوانان ایران اسلامی موجب شده تا كشور با اثبات توانمندی های خود در رتبه های برتر علمی جهان قرار گیرد.
وی بیان كرد: عزت و سربلندی كنونی كشور مدیون خون شهدا است و باید از آن حفاظت كرد.
امام جمعه یاسوج نیز در این آیین، گفت: دانشگاه فرهنگیان بستری ارزشمند برای ارتقای علمی معلمان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' افزود: با پرورش روح معلمان دستیابی به سعادت جامعه میسر می شود.
وی بیان كرد: دانشگاه فرهنگیان كشور مورد تأكید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری بوده و با تلاش های مسوولان وزارت آموزش و پرورش در برخی استان ها از جمله كهگیلویه و بویراحمد تاسیس شد.
حسینی اظهار كرد: راه اندازی این دانشگاه در كهگیلویه و بویراحمد را برای گسترش فعالیت های عرصه تعلیم و تربیت باید به فال نیك گرفت.
نماینده مردم شهرستان های كهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، گفت: دانشگاه فرهنگیان مولود توسعه علمی كشور است و پیشرفت آن مستلزم مشاركت همگانی است.
حجت الاسلام سید 'علی محمد بزرگواری' افزود: امروز در راستای نحقق سند چشم انداز 20 ساله شاهد افتتاح دانشگاه فرهنگیان دركهگیلویه وبویراحمد هستیم و توریج اقتصاد مقاومتی باید در اولویت فعالیت های این دانشگاه قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا درمجلس شورای اسلامی هم گفت: دانشگاه فرهنگیان فرصتی را ایجاد كرده كه دانشجو معلمان با تولید علم ودانش وارتقاء سطح علمی خود آینده سعادتمندی را برای جامعه رقم زند.
' غلام محمد زارعی 'اظهاركرد: این دانشگاه برای تامین نیروی انسانی،امكانات، فضا و تجهیزات نبازمندحمایت است ونمایندگان مردم درمجلس خود را موظف به همراهی آن دارند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.