سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه دکل بندان مازندرانی تا پایان سال جاری / پرداخت مطالبات 150 میلیاردی مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی تا پایان هفته

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد:مطالبات 150 میلیاردی بیمارستان ها ، مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی تا پایان هفته صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر اسدالله عباسی در حاشیه افتتاح مرکز انتشارات سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر پرداخت مطالبات بیمارستان ها، داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی گفت: مطالبات این مراکز 150 میلیارد تومان است که بودجه مورد نیاز آن تأمین اعتبار شده و تا پایان هفته این مبلغ به حساب مراکز طرف قرارداد واریز می شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر برقراری بیمه دکل بندان مازندرانی و وعده رئیس جمهور در خصوص برقراری بیمه تأمین اجتماعی این افراد نیز اظهار داشت: ریاست محترم جمهور بر بیمه دکل بندان مازندرانی تأکید بسیار داشته و برای برقراری بیمه این افراد بودجه لازم اختصاص داده شده است.
عباسی در ادامه افزود: با استاندار مازندران صحبت ها و هماهنگی های لازم صورت گرفته و با تشکیل جلسه اعضای تأمین اجتماعی استان فرمانداری و وزارت کار بیمه این افراد تا پایان سال جاری یعنی طی 25 روز آینده برقرار می شود.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش حقوق کارگران در سال جدید یادآور شد: دوشنبه همین هفته جلسه ای با حضور نمایندگان کارفرمایان، کارگران و نمایندگان دولت برگزار می شود و در خصوص افزایش حقوق کارگران در سال آینده تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد .
وی در این باره افزود: هنوز برای افزایش حقوق کارگران رقم خاصی مشخص نشده و برخی افراد با اظهارنظرهای خود در نحوه افزایش این حقوق شرایط جامعه را ملتهب نکنند.
دکتر عباسی در خصوص ابقاء و یا عزل مرتضوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: درخصوص مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی براساس قانون عمل می کنیم./ل 

برچسب ها: رفاه ، اجتماعی ، صورت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.