سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد سکوهای اقامتی در پارکهاي کرج

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از ایجاد سکوهای اقامتی در پارکهای سطح شهر برای اسکان مسافران نوروزی و اهدای گل و گل و گلدان به کودکان و نوجوانان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،عباس زارع اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز، از سوی شهردار کرج ابلاغیه مربوطه در راستای تشکیل ستاد استقبال از بهار و انجام اقدامات مربوطه به تمامی سازمانها، معاونتها و مناطق ابلاغ شده است.

وی افزود: در این زمینه مقرر شده که سازمان پارکها و فضای سبز در راستای افزایش ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان کرجی طی ایام نوروز، اقدامات ویژه ای را انجام دهد.
این مسئول عنوان کرد: ساخت و راه اندازی آبخوری برای شرب مسافران و نصب علائم هشدار دهنده در پارکها، ساخت و آماده سازی سکوهای محل نصب چادر سفری و پیش بینی تعدادی چادر برای مسافران در پارکها از جمله این اقدامات است.
زارع ادامه داد: طی سال گذشته مسافران نوروزی که برای عزیمت به استانهای دیگر از کرج عبور کردند و در این شهر ساعاتی را گذراندند، از سکوهای اقامتی موجود در پارکهای شهر به خصوص پارک چمران استقبال مطلوبی داشتند.
وی از نصب و راه اندازی ظرفشویی همراه با شبکه فاضلاب و پیش بینی نحوه نظافت آنها خبر داد و اضافه کرد: طبق برنامه ریزی قرار است که محل اسکان مسافران و محل تجمع آنها با وسایل و تجهیزات اطفا حریق و آتش سوزی مجهز شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: در این راستا در ایام نوروز سال ۹۲ نیز سکوهای اقامتی در پارکهایی که شرایط لازم را دارا هستند، ایجاد و مستقر می شود./ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.