سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سردار جزايري به حاميان تروريست‌ها؛

هیچ تضمینی وجود ندارد مشابه انفجارهای سوریه در دیگر کشورها اتفاق نیفتد

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، به‌زودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران "سردار سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: گروه‌های دست‌ساز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای جامعه بشری خطرساز هستند و انفجارات کور آنها دامن پرورش‌دهندگان آنها را خواهد گفت.

وي پیش‌بینی کرد: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، به‌زودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: تکنولوژی‌هایی که امروزه در اختیار برخی گروه‌های قرار دارد این توان را به آنها می‌دهد که امکانات آمریکا را مورد تهدید قرار دهند.

جزایری با مخاطب قرار دادن مردم‌ آمریکا و اروپا گفت: چنانچه مردم اروپا و آمریکا با سیاست‌های تجاوزکارانه و زیاده‌خواهانه دولت‌هایشان برخورد نکنند، نمی‌توانند به دور از چالش‌های احتمالی آینده باشند.

وی ادامه داد: اکنون جهان کوچک شده و امکان دسترسی به سایر نقاط جهان برای خیلی‌ها فراهم شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما خواهان آن هستیم که از این ظرفیت برای رفاه و آسایش بشریت استفاده شود، لیکن دولت‌های شرور و شیطانی در جهت معکوس این خواسته انسانی و در راستای حذف رقیب حرکت می‌کنند و این همان چیزی است که مشکلات بزرگی را برای جامعه جهانی بوجود آورده است و محتمل است که همین سیاست تبدیل به مردابی برای این دولت‌ها و کشورها شده و آنها را با گرفتاری‌های خاص عصر حاضر مواجه کند.

جزایری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تاریخ مصرف دکترین فشار برای تغییر رفتار، در مورد کشورها و واحدهای سیاسی مستقل به سر ‌آمده است و دکترین تهدید در برابر تهدید ظرفیت جدیدی است که بسیاری از معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی را دگرگون خواهد کرد.

وی با مصداق قرار دادن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: غیر ممکن است انقلاب اسلامی در برابر فشارها، چانه‌زنی‌ها، مذاکرات بی‌نتیجه و یا فهرستی از این قبیل اقدامات بیگانه دست از اهداف و آرمان‌ها و خط‌مشی‌های خود بردارد و روند قضایا نیز بخوبی حاکی از ناکامی‌های طرف مقابل است.

این مقام مسئول بیان داشت: پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران نافی هرگونه حدس و گمان برای تاثیرگذاری دشمنان ملت ایران است و اکنون پتانسیل فراهم شده در مردم ما به‌گونه‌ای است که سربالایی‌ها را با آرامش طی خواهند کرد.

جزایری با اشاره به یک مسئله مهم و استراتژیک افزود: امروزه برخلاف گذشته تعداد بیشتری از کشورها به سایر کشورها دسترسی کامل دارند و این مسئله بخصوص در بعد نظامی از اهمیت خاصی برخوردار است و معاملات دگرگون و متحول کرده است و چنانچه دولت‌های متجاوز نخواهند این واقعیت را بپذیرند، تاریخ به آنها درس‌های سختی خواهد داد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
براهیم
۰۸:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
متاسفانه دولتهای جنایتکار غرب و صیهونیزم نمیگذارند اخبار واقعی به گوش ملتها برسد.آنها گروه های تروریستی رنگارنگی مانند القاعده و النصره را در کمپهای صیهونیستها و سیا و ام آی 6 و با کمک مزدوران سلفی شستشوی مغزی داده و مردم بیگناه را سلاخی میکنند.و گاها با خمیه شب بازی با هواپیماهای بدون سر نشین تعدادی زن وبچه بیگناه همراه شاید تعدای افراد متمرد سیا میکشند و القاعده را دشمن خود جا میزنند.جای تعجب اینجاست که چرا دولتهای روسیه و چین درین مورد که قدرت تبلیغاتی باز تری دارند افشاگری نمیکنند؟مردم خاورمیانه بیگناه کشتار میشوند و آنوقت اشتون برای اعدام تعدادی قاچاقچی مواد مخدر دلسنگش بدروغ بدرد میآید
.واقعا چه موجودات پست و خونخواری و مزدور در دنیا وجو دارن . و آن هم از زنان
amirsn82
۲۳:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
اینگونه اخبار برای دشمن فرصت است لذا به دست آنها بهانه ندهید و چنانچه در اینده اتفاقی هم بیفتد انگشت اتهام به طرف کشور نشانه خواهد رفت
حسین ارشاد
۱۹:۴۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
غربیها انگار از گذشته خود که القاعده و طالبان را جهت مقابله نهایی با ایران خلق کردند عبرت نمی گیرند ؛ آنان همچنین جهت پاسداری از منافع غرب و صهیونیست ها بوجود آمدند تا منافع دیگر کشور ها را مورد تهاجم قرار دهند ولی خداوند توطئه را به خودشان باز گرداند ، اما مدت دو سال است آنان از تمام امکانات مادی و معنوی و تسلیحاتی خود را جهت ضربه زدن به مقاومت بکار گرفتند و از هیچ جنایتی روی گردان نیستند ، اما ما نباید سکوت کنیم که آنان هر جنایتی انجام دهند و من روزی را می بینم که اگر بیشتر از این گروه های جانی و تبهکار حمایت کنند دامن آنان را به بدترین شکل خواهد و کنند گمان نکنند حاشیه امنی دارند .