سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیما صدیقی: اشتباهات فاحش داوری قابل چشم پوشی نیست

سیما صدیقی سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: متاسفانه در مسابقات لیگ برتر امسال اشتباهات فاحش داوری نتیجه بسیاری از بازی ها را تغییر داد.

سیما صدیقی سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی داوری مسابقات لیگ برتر امسال اصلاً خوب نبود و ما شاهد اشتباهات غیر قابل باوری بودیم.

وی گفت: من هم می دانم که اشتباه داوری جزئی از ورزش حرفه ای محسوب می شود اما وقتی تعداد آن از حد خود فراتر می رود نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی گفت: نمی خواهم کار داوران با تجربه و خوب ایرانی را زیر سوال ببرم اما در بازی این هفته ما مقابل تیم ذوب آهن اصفهان قضاوت داور روی توپ های حمل و رد مشکل داشت.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران اظهار داشت: من به معنای واقعی علت بروز اشتباهات داوری را نمی دانم ولی شاید به خاطر بالا رفتن سطح بازی ها شده و این که داوران هم نیاز به تمرین پیش از شروع مسابقه دارند تا سال گذشته اکثر مسابقات لیگ یک طرفه بود و بازی های حساس کمتر در مسابقات اتفاق می افتاد اما امسال اینگونه نبود و بازی های حساس نیاز به قضاوت های بهتری داشت.

صدیقی در خصوص دیدار تیم های گاز تهران و ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: ما می توانستیم بهتر از این مقابل ذوب آهن نتیجه بگیریم اما تلاش آن ها مانع از این اتفاق شد بازیکنان هر 2 تیم روی زدن سرویس های هدفمند و متمرکز مشکل داشتند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.