سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

وضعیت نرخ ماهی در شهرستان کامیاران نگران کننده است

معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران وضعیت نرخ ماهی در کامیاران را نگران کننده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، کوشکی در جلسه تنظیم بازار شهرستان کامیاران که با حضور مدیر صنعت و معدن کامیاران و معاون فرماندار و روسای اتحادیه های صنفی سطح شهر برگزار شد، گفت: از آنجا که در حال حاضر کامیاران جزو شهرستانهای موفق از نظر تولید و عرضه گوشت سفید و به ویژه تولید شیلات در سطح استان می باشد، متاسفانه با وجود نظارت و پشتیبانی کامل اداره جهادکشاورزی در سال جاری افزایش چشمگیری در قیمت ماهی در مزارع پرورش ماهی پالنگان مشاهده می شود و این وضعیت می تواند از لحاظ خرید و مصرف ماهی شب عید همشهریان نگران کننده باشد.
وی در این جلسه از نعیمی مسئول اتحادیه مزرعه داران پالنگان در خواست تعدیل و کاهش قیمتها طبق توان خرید همشهریان را داشت.
در این باره نعیمی دلیل گرانی قیمت ماهی در کامیاران را افزایش قیمت غذای ماهی دانست و اعلام کرد: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده و توافق مزرعه داران با جهادکشاورزی شهرستان مشکلات شیلات پالنگان به زودی برطرف می شود و ماهی عید امسال 1000 تا 2000 تومان ارزانتر از نرخ سال 91 چه در روستای پالنگان و چه در دیگر شیلات سطح شهرستان و همچنین در نمایشگاه عرضه محصولات به فروش خواهد رسید.
در این جلسه پیری معاون فرماندار با اشاره به نوسانات اخیر در بازار مواد غذایی کامیاران اعلام داشت: مسائل افزایش قیمت ها از حیطه اختیار شهرستان خارج و این مسائل کشوری است، اما نظام بازار نباید تحت تاثیر مسائل دیگر قرار گیرد در جامعه بحث گرانی دلایل خود را دارد اما گران فروشی در جامعه بی دلیل بوده و سوء استفاده برخی افراد را می رساند.
پیری در این جلسه ادامه داد: بحث گران فروشی باید هدایت و رهبری شود و وظیفه شناسی و احساس مسئولیت مسئولین در این زمینه نقش بسزایی دارد و بازار باید به گونه ای تنظیم شود که هم به سود مردم و هم به سود دولت و دست اندرکاران باشد.
در این جلسه منتشلو مدیر اداره بازرگانی کامیاران نیز بیان کرد: در چند ماه گذشته با توجه به افزایش قیمت دلار نوسانات قیمت در بازار زیاد بوده و هنوز به تثبیت قیمت ها نرسیده ایم و از آنجا که در شهرستان ما عمده فروشی وجود ندارد و بازرگانی های عمده کمتر صورت می گیرد این نوسانات قیمت طبیعی است اما هدف ما هم مدیریت کارساز قیمت ها می باشد.
وی نوید تعدیل قیمتها وب رپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در نیمه اول اسفند ماه را داد.
منتشلو همچنین در این جلسه از کشف 22 تن برنج احتکار شده توسط یکی از شهروندان فروشنده و جریمه 162میلیون تومان خبر داد و اظهار امیدواری کرد، با کمک اصناف و بازاریان و اتحادیه ها قیمت ها به زودی کنترل و در حد خرید مردم قرار گیرد و در جلسات بعدی قیمت های نهایی اعلام خواهد شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
رضاشریعتی
۱۴:۵۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهید شیرودی
استاندار مازندران به مناسبت درگذشت ام الشهيد شهربانو حسين شيرودي، مادر قهرمان خلبان شهيد و حماسه آفرين علي اكبر قربان شيرودي، پيام تسليتي صادر نمود.

به گزارش شمال نیوز ، متن كامل اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسمه تعالي

بسم رب الشهدا و الصديقين

خانواده محترم و داغدار خلبان شهيد و حماسه آفرين علي اكبر قربان شيرودي

سلام عليكم

درگذشت ام الشهيد شهربانو حسين شيرودي، مادر قهرمان شهيد، سرلشكر خلبان علي اكبر قربان شيرودي، موجب تالم و تاثر همه ي دوست داران انقلاب گرديد.

مادران معظم شهدا الگوهاي راستين وفاداري به آرمان هاي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره)، شهداي والامقام و اسوه ي پايداري در مسير ولايت فقيه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.

ام الشهيد شادروان شهربانو حسين شيرودي از جمله ي اين مادران عزت مند و انقلابي بود كه با تقديم عزيزترين گوهر حيات خويش به رسالت الهي و انقلابي خويش عمل نمود و در طول سال هاي پس از شهادت فرزند دلبندش نيز با مجاهدت و ايثار به صيانت از دستاوردهاي ارزشمند شهدا در اين راستا همت گمارد.

اين جانب درگذشت مادر مجاهد شهيد، سرلشكر خلبان علي اكبر قربان شيرودي ، زنده ياد شهربانو حسين شيرودي را به محضر مبارك حضرت ولی عصر (عج الله تعالي فرجه الشريف)، رهبرمعظم انقلاب اسلامي" مد ظله العالي "، خانواده هاي محترم شهدا و شما خانواده معزز اين عزيز سفر كرده تسلیت عرض نموده، برای آن مادر برجسته ي دوران، رحمت و رضوان الهي و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزيل از درگاه خداوند سبحان مسالت مي نمايم.

سيد علي اكبر طاهايي / استاندار مازندران