سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

هیچ کمبود کالایی در چهارمحال و بختیاری نداریم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقلام مورد نیاز مردم استان در آستانه فرا رسیدن نوروز 92 کاملاً فراهم شده است و هیچگونه کمبود کالایی در استان نداریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در دیدار اخیر ریاست جمهوری با استانداران بر کنترل بازار و فروکش کردن التهاب موجود در بازار با توجه به نزدیکی ایام نوروز تأکید شد.

وی افزود: امروز در بازار تغییرات و نوساناتی غیرمعمول مشاهده می‌شود، به طوری که قیمت‌ اجناس دارای تغییرات متفاوتی است.

عنابستانی تصریح کرد: در حال حاضر در بازار برخی از کالاهایی که قیمت آنها با نوسانات ارز و تحریم‌ها نیز مرتبط نیست افزایش یافته که این مسئله نیازمند بررسی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری از افزایش تعداد بازرسان رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت به 70 نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: برای کنترل هر چه بیشتر سطح بازار و تشدید نظارت بر عملکرد بازاریان تعداد بازرسان به 70 نفر افزایش داده شده است تا با همکاری و تعامل سازمان تعزیرات حکومتی فعال‌تر از پیش بر بازار مسلط شوند.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال 450 ناظر افتخاری در استان فعالیت خواهند کرد، ادامه داد: به علاوه در چند روز گذشته نیز 10 نفر از معتمدین استان به عنوان بازرس ویژه استاندار برای نظارت بر کار ناظران و بازرسان انتخاب شده‌اند.

* آغاز فعالیت فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 15 اسفندماه

استاندار چهارمحال و بختیاری از آغاز فعالیت فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 15 اسفندماه جاری خبر داد و تأکید کرد: در مجموع 10 نقطه در استان شامل هفت مرکز شهرستان و سه شهر بزرگ در استان برای عرضه مستقیم کالا در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از تاریخ 15 اسفندماه به مدت 10 روز اجرا خواهد شد.

عنابستانی از تخفیف 10 تا 20 درصدی کالا در این فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت اجناس از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه‌ها محسوب می‎شود، در این فروشگاه‌ها نیز چند بازرس بر عملکرد غرفه‌داران نظارت خواهند کرد.

وی قیمت مرغ گرم در بازار امروز را 5 هزار و 950 تومان اعلام و خاطرنشان کرد: مرغ منجمد نیز با قیمت 4 هزار و 800 تومان در بازار عرضه می‌شود.

عنابستانی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز مردم استان کاملاً فراهم شده است، اظهار کرد: مردم اصلاً نگران نباشند چراکه هیچگونه کمبود کالایی در استان نداریم.

وی تصریح کرد: برای 180 هزار خانوار ساکن در استان برنج و سایر کالاها تدارک دیده شده است، مردم نیز باید با توجه به وضعیت موجود بازار با مسئولان همکاری بیشتری داشته باشند، چراکه به دنبال آرام‌سازی جو حاکم بر بازار هستیم.

این مسئول از توزیع میوه شب عید از تاریخ 25 اسفندماه جاری در بازار خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده میوه‌های با کیفیت‌تر نسبت به سال گذشته و مطابق با ذائقه مردم تهیه و ذخیره‌سازی شده است.
برچسب ها: کالا ، نوروز ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.