سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انتخاب مهدي زاده براي اعزام به کاراته بازي‌هاي کشورهاي اسلامي

امير مهدي زاده به عنوان تنها نماينده کاراته قم در ترکيب تيم ملي کاراته اعزامي براي اعزام به بازي‌هاي کشورهاي اسلامي انتخاب شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در پايان دو روز رقابت نزديک 32 کاراته کا در اردوي تيم ملي در نهايت 15 نفر کنار رفته و 17 ورزشکار جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند در حالي که اين رقابت ها جمعه شب چهارم اسفند ماه در سالن شهيد کبکانيان به پايان رسيد و بعد از انجام نزديک به 70 مبارزه که به صورت دوره‌اي ميان کاراته کاهاي هر وزن برگزار شد در پايان 17 نفر در اردو باقي ماندند.
اين در حالي است که طبق برنامه کادر فني، اين 17 کاراته کا به همراه کاراته کاهاي ملي پوش اعزامي به مسابقات جهاني 2012 فرانسه مي بايست دوشنبه شب اين هفته در اردوي تيم ملي خود را به کادر فني معرفي کنند و امير مهدي‌زاده نيز با توجه به حضور در رقابت‌هاي جهاني در اين انتخابي حضور نداشت.
اردوي بعدي تيم ملي از روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در مجموعه ورزشي کبکانيان آغاز مي شود و اردونشينان بعد از يک روز تمرين طي روزهاي نهم و دهم اسفندماه بار ديگر به شکل دوره اي مبارزات انتخابي برگزار مي کنند و در پايان نفرات برتر به اردوي سوم راه پيدا خواهند کرد.
امير مهدي زاده در وزن منهاي 60 کيلوگرم بايد در کنار هامون درفشي پور، مجتبي يوسفي فرد، عليرضا اجدادي و مجتبي شکوهي در تمرينات جديد تيم ملي که در اوزان پنج گانه تشکيل مي شود، حضور پيدا کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.