سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

کشورهایی که ایران‌هراسی می‌کنندهزینه آن را می‌پردازند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش ادعاهای برخی کشورهای منطقه مبنی بر دخالت ایران در امور کشورهایشان گفت: این کشورها هزینه این ادعاهای ضدایرانی را می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور گفت: طراح این ادعاها و اقدامات رژیم صهیونیستی است و این کشورها نیز به عنوان عمال این رژِیم عمل می کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاکمان این کشورها را نصیحت می کنم که فریب رژیم صهیونیستی و آمریکا را نخورند ادامه داد: این کشورها می توانند از سرنوشت صدام و مبارک درس خوبی بگیرند بنابراین بهتر است نسبتبه ایران بزرگ، قدرتمند وآمادهاین نوع رفتارها را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه در صورت عدم ابراز این نوع ادعاها می توانند از توانایی ها و حمایت های ایران بیشتر استفاده کنند تاکید کرد: کشورهای منطقه بدانند که باید هزینه های مقابله با ایران را پرداخت کنند.

حقیقت پور تصریح کرد: سلاح ایران، اعتقاد، آرمانخواهی و عدالتخواهی اش است که آن را نیز به تمام دنیا صادر کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: اگر کشورهای منطقه قصد ندارند با این سلاح مردم ایران آسیب دیده و دچار شکست شوند در راستای عدالت و مردمسالاری حرکت کنند و تنها در این صورت ترکش سلاح های ایران به آنها برخورد نخواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه یکی از اهداف آنها از طرح این ادعاها می تواند تاثیر بر مذاکرات ۵+۱گفت: طی ۳۴ سال گذشته شاهد بازی انواع فیلم ها از طرف این کشورها بودیم اما ایران از این گونه مسائل نترسیده و به هیچ عنوان عصبانی نمی شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.