سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جو استان كرمانشاه روزهای شنبه و یكشنبه تحت تاثیر سامانه ناپایدار است

مدیركل هواشناسی استان كرمانشاه با اشاره به بارندگی طی امروز و فردا گفت: انتظار می رود این بارش ها در بعضی ساعات با وزش باد نسبتا شدید و احتمالا آذرخش همراه شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


'مجتبی میلادی' گفت : با استقرار سامانه ناپایدار بر جو منطقه از اوایل بامداد امروز، شاهد آغاز بارندگی در برخی نقاط استان بودیم.

وی اظهار كرد: بارش باران بعد از ظهر امروز و همچنین امشب از نمود بیشتری برخوردار است و امكان آب گرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

میلادی با اشاره به احتمال مشاهده برف در مناطق كوهستانی اظهار داشت: احتمال می رود در برخی نواحی سردسیر و كوهستانی بارش ها به صورت برف باشد.

وی افزود: این شرایط در بعضی ساعات، هوا را در نواحی مرزی و غربی استان كم و بیش غبارآلود می كند.

مدیركل هواشناسی استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: با عبور این سامانه از روز دوشنبه تا پنجشنبه ضمن استقرار جوی نسبتا پایدار بر سطح استان، دمای هوای شبانه به طور محسوسی كاهش می یابد و احتمال تشكیل مه صبحگاهی در برخی نقاط در اوایل روزهای یكشنبه و دوشنبه وجود خواهد داشت.

میلادی با اشاره به ورود موج ناپایدار دیگر به جو منطقه گفت: جمعه آینده موجی ناپایدار به جو منطقه نزدیك می شود كه علاوه بر وزش باد نسبتا شدید، در برخی ساعات سبب رگبارهای خفیف در برخی نقاط استان خواهد شد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، جو ، سامانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.