سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

راه اندازی سرای روزنامه‌نگاران مازندران

رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت: سرای روزنامه‌نگاران استان راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ،نیازآذری در نخستین نشست مطبوعاتی اعضای جدید خانه مطبوعات مازندران، افزود: از همه همکاران درخواست داریم در همایش روز ششم اسفند خانه مطبوعات با عنوان رسانه و انقلاب اسلامی حضور به هم رسانند.

وی با بیان اینکه کمک به اقتصاد رسانه از اولویت‌های دیگر خانه مطبوعات است، تصریح کرد:رسانه‌ها امسال متأثر از اقتصاد کشور، سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه هر رسانه حداقل 10 شغل مستقیم ایجاد می‌کند، گفت: امروز رسانه به فضای اشتغال استان کمک می‌کند.

نیازآذری با بیان اینکه خانه مطبوعات قصد دارد شورای حکمیت راه‌اندازی کند، افزود: این شورا برای حل اختلافات درون صنفی، راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به مسئله نظام نقل و انتقال خبرنگاران یادآور شد: برخی خبرنگاران، بدون ضابطه از یک رسانه به رسانه دیگر کوچ می‌کنند و رسیدگی این موضوع را در دستور کار خانه مطبوعات قرار می‌دهیم.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی را مد نظر قرار می‌دهیم گفت: در صدد هستیم تقویم آموزشی لحاظ شود.

نیاز آذری با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران از جمله اولویت‌های خانه مطبوعات است، افزود: هر خبرنگار در خانه مطبوعات دارای یک سابقه و شناسنامه می‌شود و در صورت فراهم شدن زمینه، این کار را در وب انجام می‌دهیم.

بگفته وی در نظر داریم هدایایی که کسب می‌شود متوجه افرادی شود که در صنف مشغول به کار هستند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.