سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دوره تخصصی کشوری بهمن‌شناسی در اردبیل آغاز شد

با حضور مربیان 31 استان کشور دوره تخصصی کشوری بهمن‌شناسی در شهر سرعین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز و در مراسم آغاز دوره تخصصی بهمن‌شناسی که در سرعین برگزار شد، افزود: روند رو به جلویی را در توسعه و ارتقای سطح علمی امدادگران با برگزاری دوره‌های تخصصی شاهد بودیم که این نشان دهنده توانمندی نیروهای ما در حوزه امداد و نجات است.

بهرام غیبی گفت: دوره‌ای که از امروز تا هشتم اسفند ماه در سرعین برپا می‌شود، دوره تخصصی بهمن‌شناسی برای مربیان و امدادگران زبده‌ای است که سعی می‌کنند با شیوه‌های جدید امداد و نجات در بهمن آشنا شوند.

وی روند برگزاری این دوره‌های تخصصی را روند مطلوب رو به رشد در سطح ملی و منطقه‌ای اعلام کرد و افزود: ما هر چقدر به سمت تخصصی شدن آموزش‌ها با گذر از دوره‌های عمومی حرکت کنیم به همان میزان کیفیت ارائه خدمات نیز افزون‌تر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین گفت: اردبیل از جمله استان‌هایی است که طی سال امدادگران پر تلاشش به گرفتار شدگان در برف و کولاک و بهمن امدادرسانی می‌کنند که از ابتدای امسال ما در دو عملیات بسیار حساس و نفس‌گیر توانسته‌ایم کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک و بهمن را نجات داده و به منطقه امن انتقال دهیم./ب

برچسب ها: اردبیل ، دوره ، تخصصی ، بهمن ، شناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.