سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

رؤسای 3 قوه اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: رؤسای سه قوه باید تبعیت عملی از ولایت فقیه و فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت و همدلی بیشتر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تذکرات معظم‌له به رؤسای سه قوه اظهار داشت: در فضایی که دشمن دوست دارد، مسئولان و مردم در مسیر دو دستگی، تفرقه و نفاق گام بردارند، شایسته‌ترین تدبیر آن است که همدل و متحد باشیم تا بار دیگر شاخ استکبار و ایادی داخلی آنها را بشکنیم.

وی ادامه داد: در سایه همدلی و تلاش و پشتکار مسئولان مشکلات مردم رفع شده و نگرانی‌ها از بابت برخی مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی به حداقل می‌رسد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: ضرورت دارد کهدر روزهای پایانی سال مسئولان در تنظیم بازار کوشش کنند تا مردم با دغدغه کمتر خرید‌های خود را انجام داده و ارزاقشان را تهیه کنند.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: در تنظیم بازار باید حال محرومان و رفع نیازمندی آنها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چراکه امروز میدان و عرصه برای کار و تلاش بیشتر و حل مشکلات اقتصادی با هدایتگری‌های مقام معظم رهبری مهیا است.

این مسئول عنوان کرد: این اجحاف در حق نیازمندان است که با چندین برابر نرخ نسبت به گذشته کالاهای اساسی خود را تأمین کنند، چراکه ضروری است با تدبیر عالمانه بکوشیم تا مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی به حداقل برسد و مردم در آستانه عید نوروز دغدغه کمتری در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد برخورد قاطعانه با اخلالگران نظام اقتصادی را ضروری دانست و یادآور شد: آنچه که در این زمینه مهم و اساسی به نظر می‌رسد، برخورد قاطع با سودجویانی است که تنها به فکر جیب خود هستند/س 

برچسب ها: اردبیل ، تبعیت ، عملی ، از ، ولایت ، فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.