سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به شائبه کمک داوران به استیل البرز

افشار: برخی ها منصف نیستند/ مسخص است کدام تیم ها پول خرج می کنند!

مربی بدنساز تیم تکواندو استیل البرز گفت: مبلغ قراردادها و میانگین سنی تیم ما مشخص می کند با چه شرایطی در لیگ هستیم.

هادی افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: انتقاداتی که از استیل البرز می شود باید منصفانه و کارشناسی باشد. میانگین سنی تیم ما و تیم های دیگر در لیگ برتر مشخص است وهمه می دانند که بازیکنان ما چه قراردادهایی در لیگ دارند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود داوری های لیگ به سود تیم استیل البرز است و این تیم پول های زیادی در این مورد خرج کرده، گفت: اگر داوری ها با ما باشد در دو بازی رفت و برگشت لیگ مقابل تیم شهرداری ورامین متضرر نمی شدیم. به داوری معترض بودیم که کتبا به فدراسیون اعلام کردیم به این امید که شرایط بهتری در این بخش به وجود آید.

افشار یادآور شد: در بازی رفت لیگ برتر مقابل شهرداری امید عزیزی از استیل در حالی که با ضربه سر و صورت باید چهار امتیاز می گرفت داوران این امتیاز را ثبت نکردند در حالی که باید برنده می شدیم اما اعتراضی نکردیم.

وی افزود: در بازی برگشت با سی درصد توانمان مسابقه دادیم. مجید رجبی، سجاد مصطفوی و احمد محمدی را در اختیار نداشتیم و در حالی مسابقه را واگذار کردیم که در بازی وزن پنجم حسن شکری ضربه سری زد که با قدرت و سرعتی که داشت تایید نشد. اگر داوری ها به سود ما بود حمید بیات و مهران عسگری باید با هشت اخطاره شدن بازنده می شدند.

مربی تیم تکواندو استیل البرز تاکید کرد: تیم استیل از ابتدا برای بازیکن سازی وارد لیگ شده و دوست نداشتیم از تکواندوکاران حرفه ای استفاده کنیم در این تیم بازیکنان درجه دو، سه و چهار داریم. احمد محمدی مصدوم را برای لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی که مقام دوم را کسب کرد آماده کردیم ، پیام قبادی را که همه حریفانش را مغلوب کرده ساخته ایم، پوریا عرفانیان 17 ساله و پدرام حسن پور در وزن یک را آماده کرده ایم که همه آنها بهترین بازیکنان لیگ برتر شده اند.

وی با بیان اینکه مدیریت قوی عامل موفقیت استیل البرز شده، گفت: این موضوع نشان از برنامه ریزی و آینده نگری تیم ما است. عرفانیان برای لیگ امسال تنها سه میلیون تومان دریافت کرده در حالی که قبلا در تیم شهرداری ورامین تمرین کرده و مورد توجه قرار نگرفته بود. تا اینجای کار 70 درصد قراردادها پرداخت شده و همین موضوع باعث دلگرمی بازیکنان شده تا با انگیزه کار کنند.

افشار ادامه داد: سلامتی بازیکنان برایمان مهمتر از هر چیز است و اینطور نیست که در صورت مصدومیت بازیکنی با اجبار از او بازی بخواهیم. با همه صادقانه کار کرده ایم و این حمایت هم تکواندوکاران را بیشتر امیدوار کرده است.

برچسب ها: تکواندو ، افشار ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.