سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/معاون وزیر كشور:

پیشرفت های ایران اسلامی از معجزات انقلاب است

معاون سیاسی وزارت كشور با تاكید بر پیشرفت های گسترده علمی، هسته ای و صنعتی ایران اسلامی گفت: پیشرفت های ایران از معجزات انقلاب اسلامی است.

'به گزارش خبرنگار باشگاه  سمنان ، سیدصولت مرتضوی' در آیین افتتاح رسمی فرمانداری شهرستان سرخه افزود: آنچه در ایران اسلامی به بركت انقلاب اسلامی رخ داده است شبیه معجزه بوده است.

وی پیشرفت های فضایی و فرستادن موجود زنده به فضا را موجب اقتدار بین المللی ایران دانست و اظهار داشت: تولید داروهای نوتركیب، پیشرفت در علم نانو و پیشرفت های نظامی  از دیگر موفقیت هایی است كه ایران اسلامی به بركت انقلاب به آنها دست یافته است.

مرتضوی، عدالت محوری و حركت بر مبنای عدالت را از دیگر موفقیت های انقلاب دانست و گفت: توزیع عادلانه ثروت بین اقشار مختلف مردم از جمله این اقدامات است.

معاون وزیر كشور گفت: هدفمندی یارانه ها را از اقداماتی است كه با هدف توزیع عادلانه ثروت اجرایی شده است و ایران اسلامی را به خودكفایی در تمام امور می رساند و اتكای كشور را به خارج از بین می برد.

وی بر كار و تلاش بیشتر برای دستیابی به تولید بیشتر تاكید كرد و گفت: فرهنگ استفاده از تولید ملی را باید ترویج كنیم.

وی لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد توام با بصیرت، بصیرت در مصرف و هزینه است و باید با اتكای به اقتصاد مقاومتی با فرهنگ قناعت را در كشور ترویج كرد.

معاون سیاسی وزارت كشور با اشاره به ارتقای بخش سرخه گفت: این اقدام برگ سبز و نحفه ای از دولت خدمتگزار به مردم این منطقه است. /ب

برچسب ها: پیشرفت ، کشور ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.