سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

صادرات 550 هزار تن سیمان از سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه بیش از 550 هزار تن سیمان تولیدی از استان سیستان و بلوچستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،  نادر میرشکار اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه 550 هزار و 541 تن سیمان تولیدی از کارخانجات استان به سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: در طی مدت فوق در استان بیش از یک میلیون و 600 هزار تن سیمان تولید که از این مقدار 550 هزار تن به کشورهایی از جمله عراق، سومالی، عمان و افغانستان صادرات انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش دلاری این میزان سیمان صادر شده 40 میلیون دلار است و اینکه صنعت سیمان نقش بسیار مؤثری را در افزایش صادرات محصول تولیدی استان ایفا می‌کند.

میرشکار بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های مناسب ایجاد شده و تولید انواع سیمان با کیفیت‌های بسیار بالا در استان نگاه به بازارهای جدید صادراتی کشورهای آفریقایی و حوزه خلیج فارس و کشورهای آسیایه میانه می‌تواند در توسعه اشتغال، توسعه بنادر، بازارچه‌های مرزی، گمرکات و حمل و نقل تأثیر بسزایی داشته باشد./س

برچسب ها: صادرات ، سیمان ، ازاستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.