سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش "شهسوار و شاهزاده" برای هنرمندان اجرا مي شود

نمایش "شهسوار و شاهزاده"سه‌شنبه، 8 اسفندماه، ویژه هنرمندان اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی نمایش "شهسوار و شاهزاده"، این نمایش نوشته زورایر خالاپیان، نویسنده ارمنی است که به کارگردانی مریم معترف ساعت 19:30 در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.
"شهسوار و شاهزاده" با نگاهی طنز آلود، دن‌کیشوت را به ملاقات هملت می‌برد و قصه‌ای کمدی - تراژدی از رویارویی این دو شخصیت شناخته شده ادبیات نمایشی جهان را روایت می‌کند.
در این نمایش پهلوانی که در توهم یاری مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است در سفری به جستجوی برپایی عدالت ساختگی‌اش می‌رود و شاهزاده او را به دربار دعوت می‌کند. شهسوار با شاهی آشنا می‌شود که برادر خود را کشته و با بیوه‌ او ازدواج کرده و آدمکش و خائن است.
افشین زارعی، اسماعیل بختیاری، رضا امامی، حمید معدن‌کن، حسن محمدی، مهدی رحیمی، اسماعیل بختیاری، سعید فانی، رضا علوی، کامبیز طلایی، شراره پورخراسانی و مریم معترف از جمله بازیگران این نمایش هستند.
طراحی صحنه "شهسوار و شاهزاده" را مجید فشخامی و طراحی نور را هادی کاظمی برعهده داشته‌اند. شراره پورخراسانی و هادی کاظمی به عنوان دستیار کارگردان و شهرزاد شفیعی به عنوان طراح لباس با اجرای این نمایش همکاری دارند. پوستر "شهسوار و شاهزاده" توسط مرتضی اتابکی طراحی شده  و موسیقی آن را سجاد کیانی برای اجرای زنده، آماده کرده است.
علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو اینترنتی بلیط به دو نشانی www.molavitheater.com  یا  www.tiwall.com مراجعه کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.