سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

بسیج حقوق‌بگیر نیست ولی حق‌بگیر است

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: بسیج حقوق‌بگیر نیست ولی حق‌بگیر است.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سرتیپ دوم پاسدار الله‌نور نوراللهی در صبحگاه مشترک یگان‌های مسلح مستقر در نیشابور در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد نیشابور، افزود: بسیج رهبر و فرمانده‌ای دارد که فقط او می‌تواند آن را مدیریت و متحول کند.

وی اظهار داشت: تاکتیک‌هایی که گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع تعقیب می‌کنند، دشمنان کشور را با مشکل جدی مواجه کرده است.

این استاد علوم نظامی همچنین در خصوص مسائل روز چنین موضع گرفت: وقتی کسی به مجلس برود و افراطی عمل کند و خلاف شرع و قانون حرف بزند، باید تذکر بخورد و فردی هم که باید از حق دفاع کند و ولی زیاده‌روی کند، باید تذکر بخورد.

نوراللهی با اشاره به حضور 40 میلیون نفری مردم در هزار و 300 شهر و 14 هزار روستا در حمایت از ولایت فقیه در تظاهرات 9 دی 88، گفت: این شعار همان رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و حتی همان‌هایی که به سران فتنه رای دادند به نفع ولایت شعار دادند.

وی تاکید کرد: اگر بر کشوری نوای تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، دشمن پشت خاکریزهای خود زمین‌گیر می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دیدگاه امام راحل به عنوان مؤسس بسیج در خصوص این نیرو برای همه اعصار است.

نوراللهی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس 48 هزار نفر ارتشی، 42 هزار نفر سپاهی و 10 هزار نفر انتظامی از مجموع 188 هزار نفر به شهادت رسیدند، یادآور شد: در این مقطع 85 هزار نفر از تشکل بی‌ریا و مقدس بسیج شهید شدند/س 

برچسب ها: فرماندهی ، دانشگاه ، جامع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.