سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ایران بالاترین سطح تولید علم در جهان را دارد

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بالاترین سطح تولید علم در جهان را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری امروز در نشست با مسوولان شهرستان كوثر با اشاره به بركات نظام اسلامی ایران افزود: مردم ایران ثابت كرده اند كه انقلاب اسلامی با همه انقلاب ‌ها تفاوت اساسی داشته و به بركت قرآن ، اسلام و ولایت به اهداف خود استوار بوده است.

وی گفت: مردم شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را در نظام اسلامی عملی كرده‌اند و با ولایت مداری در همه جهات پیروز شده‌اند.

جعفری افزود: آنچه دشمن باید بداند این است كه این مردم همواره حامی و پشتیبان نظام هستند و هیچ گاه به آرمان‌های امام و شهدا پشت نخواهند كرد و تا آخرین قطره خون پیرو ولایت هستند.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین در زمینه تهدیدات دشمن و اوضاع امروز گفت: تمام اهداف امروز دشمن اسلام هراسی و ایران هراسی است و باید در این زمینه ها به كلام رهبری توجه كنیم.

جعفری در ادامه افزود: همان گونه كه مردم نشان داده‌اند در حمایت از آرمان‌ های امام و انقلاب همانند سال‌های دفاع مقدس از جان و مال خود می‌گذرند تا به انقلاب خدشه‌ای وارد نشود مسوولان نیز باید خواسته‌های معقول و نیازهای جامعه را با تدبیر و درایت كامل پاسخ دهند/س 

برچسب ها: اردبیل ، بالاترین ، سطح ، تولید ، علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.