سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

معرفي واحدهاي نمونه توليدي در شيراز

واحدهای نمونه تولیدی در جشنواره ملی تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی حامی حقوق مصرف کننده در شیراز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده در حاشیه این مراسم گفت: مردم با همکاری فعالان حوزه اقتصادی تاکنون گام های مهم و موثری را در مقابله با فشارهای استکبار برداشته اند و فعالان اقتصادی هم با رعایت حقوق مصرف کننده گان سد محکمی در برابر این تحریم ها بوده است.
آقای تقوی افزود: حمایت از حقوق مصرف کننده از سال های پیش مطرح و امروز به صورت یک قانون در کشور اجرا شده است.
وی با بیان اینکه امروز در برخی از کالاها افزایش قیمت داشته ایم ، گفت: وظیفه سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برخورد با گران فروشی است و مردم باید اختلاف بین گرانی و گران فروشی درک کنند.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به نوسانات اخیر کالاها در کشور اشاره کرد و گفت: افزایش نرخ ارز ، هزینه انرژی ، حمل و نقل ، دستمزد ، بیمه و مالیات در بنگاه های تولیداتی از مهمترین عامل این افزایش ها بوده است.
آقای تقوی افزود: برای مهار گرانی ها همه در بدنه دولت تلاش می کنند تا این تورم سنگینی که بر مردم اعمال شده است برطرف کنند.
وی برخورد با گرانی را از اولویت های مهم سازمان از حقوق مصرف کننده برشمرد و گفت : رسیدگی به موقع به پرونده متخلفان اثر بخشی بیشتری در جامعه دارد .
در این مراسم به 37 واحد نمونه که در هر شرایطی حقوق مصرف کننده را رعایت کردند تندیس و گواهینامه رعایت از حقوق مصرف کننده اهدا شد .
رعایت استانداردهای مختلف ، همکاری با سازمان حمایت از مصرف کننده ، رقابت تولیدات با کالاهای خارجی ، نداشتن تخلف تعزیراتی و رضایتمندی مردم بخشی از معیارهای انتخاب واحدهای نمونه بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.