سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتخاذ سياست هاي تبليغاتي موثر بر فروش

راديو اقتصاد با هدف آموزش مهارت­هاي دادوستد در حوزه­هاي مختلف، شنبه تا چهارشنبه هر هفته برنامه اي را با عنوان " مهارت­هاي اقتصادي " به روي آنتن مي برد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين برنامه كه از طرف گروه صنعت راديو اقتصاد تقديم علاقمندان مي شود، به " درست تصميم گرفتن در حوزه تبليغات " مي پردازد . دكتر پرويز درگي كارشناس برنامه ، زواياي اين موضوع را بررسي و تحليل مي كند. ليلا اميدي يگانه سردبيري برنامه را بر عهده دارد .

علاقمندان مي­ توانند از ساعت 16:00 به مدت 50 دقيقه هر روز هفته ( به جز پنج شنبه و جمعه ) شنونده اين برنامه از راديو اقتصاد باشند./ي2


برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.