سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جريان سفر به خوزستان

رحيمي: دولت براي رفع بيكاري در خوزستان تلاش مي‌كند

معاون اول رئيس‌جمهور موضوع اشتغال استان خوزستان را يکي از اولويت‌هاي دولت دانست و گفت: تلاش خواهيم کرد مشکل بيکاري در اين استان را با ايجاد فرصتهاي شغلي در طرح‌هاي پتروشيمي و صنايع نفت بر طرف کنيم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي صبح امروز ( شنبه )‌ در بدو ورود به فرودگاه اهواز، استان خوزستان را چشمه حيات اقتصاد کشور دانست و گفت:‌ استان خوزستان با مردماني سخت‌کوش و متدين از اهميت زيادي براي تمام کشور برخوردار است .

وي در ادامه خاطرنشان کرد : موضوع اشتغال استان خوزستان يکي از اولويت‌هاي دولت است و تلاش خواهيم کرد مشکل بيکاري در اين استان را با ايجاد فرصتهاي شغلي در طرح‌هاي پتروشيمي و صنايع نفت بر طرف کنيم .

رحيمي افزود :‌ ذخاير عظيم نفت و گاز موجود در استان خوزستان بخش مهمي از نياز کشور را تامين مي‌کند و اين استان جايگاه مهمي براي سرمايه‌گذاري انبوه در بخش نفت ، گاز و پتروشيمي دارد .

معاون اول رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به جان‌فشاني‌هاي مردم سلحشور استان خوزستان در دوران دفاع مقدس تاكيد کرد: مردمان اين استان بر گردن همه کشور حق دارند و دولت نيز تمام تلاش خود را براي رفاه و آسايش مردم اين منطقه به کار خواهد گرفت .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح 7000 واحدي مسکن مهر که امروز در سطح استان افتتاح خواهد شد، گفت: دولت در مجموع ساخت 185 هزار واحد مسکوني مهر را تعهد کرده است که با افتتاح اين 7000 واحد بخش ديگري از تعهدات دولت انجام شده و مابقي تعهدات نيز تا پايان دولت دهم انجام خواهد شد .
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.