سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

شرکت های دانش بنیان در استفاده از پتانسیل های دریایی نقش بسزایی دارند

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه های ساحلی توان بالایی در زمینه استفاده مناسب از پتانسیل دریایی دارند.

محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  دانشگاه های ساحلی در زمینه استفاده مناسب از پتانسیل های دریایی توان بالایی دارند چنانچه توجه ویژه دانشگاه های ساحلی در حوزه دریا در قالب اتحادیه های دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ساحلی، گسترش عمق نفوذ در دریا و اقیانوس ها و ارتقای ضریب امنیتی حوزه دریایی با همکاری نیروهای مسلح و به خصوص نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف موسسات عضو این اتحادیه محسوب می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در زمینه صنایع دریایی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان در قالب استقرار در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد به عنوان ابزاری برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در حوزه علم و فنون دریایی وارد این صحنه شدند.

مهدی نژاد نوری تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی در استفاده از پتانسیل های دانش آموختگان در این رشته ها دارند و به نوعی افراد می توانند گام های ترقی را در این زمینه پشت سر هم طی کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.