سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا عقابی: بازی نکردیم چون امنیتی در سالن نبود

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت:زمانیکه ماموران حفظ امنیت بازکن من را مورد ضرب و شتم قرار می دهند یعنی امنیتی در سالن نداریم به همین دلیل به بازی ادامه ندادیم.

رضا عقابی سرمربی تیم شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:تنها 2 دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازی، امیر خانلو برای تیم فرصت گلزنی بوجود آورد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت اما در همین حین با خطای بازیکن منصوری متوقف شد. داور با تصمیم اشتباه خود خطای حریف را نادیده گرفت  وبه دلیل تمارض جریمه شد.

وی افزود:بازیکنان با دیدن این صحنه به رای داور اعتراض کردند و امیرخانلو برای توضیح به سمت داور رفت ما هم برای آـرام کردن بازیکنان و جلوگیری از درگیری به زمین رفتیم اما در عین ناباوری دیدیم ماموران  حفظ امنیت به زمین آمدندو بازیکنم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.شرایط بازی به گونه ای نبود که این افراد تصمیم بگیرند به زمین بیایند و این کار را انجام دهند.

عقابی در ادامه بیان داشت:ناظران بازی هم حق را به تیم ما دادند اما در جواب خواسته آنها برای برگشت به بازی،نه گفتم زیرا هیچ امنیتی متوجه بازیکنان نبود.منصوری سالهای زیادی درلیگ برتر حضور داشته و باید تا کنون این افراد را توجیح میکرد تا بدون دلیل بازیکنان تیم حریف کتک نخورند.بازی را نیمه تمام گذاشتم زیرا کسانیکه وظیفه حفاظت از جان بازیکنان را به عهده دارند خودشان فضا بب نا امن بوجود آوردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سلامتی تیم برایم از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل امتیاز بازی را نادیده گرفتم.ناظران بازی و حتی کادر فنی تیم منصوری نیز شاهد صحنه بودند و حق را به ما میدهند امیدوارم از این پس شاهد این گونه جریانات در لیگ حرفه ای کشورمان نباشیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.