سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

نیازی به نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا نداریم

امام جمعه جهرم با بیان اینکه امروز شکوفایی استعداد و فکر ایرانی در حال نتیجه دادن است، خاطرنشان کرد: نیازی به نشستن پشت میز مذاکره با آمریکا نداریم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شهر دارالمومنین با اشاره به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب پیرامون مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار داشت: مردم وظیفه خود را در مورد ولایت می‌دانند و هنگامی که رهبری با صراحت مواضع خود را مطرح می‌کنند؛ حجت بر همگان تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند بعد از موضع صریح رهبری انقلاب خلاف آن را مطرح کند، افزود: رهبری در سخنان خود مواضع‌شان را نسبت به آمریکا و مذاکره با کشور ایران مطرح کردند و این مهم را تا مشخص نشدن اصل منطق و انصاف در سران آمریکا بی‌نتیجه دانستند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه آمریکایی‌ها مقصر عدم مذاکره میان طرفین را ایران می‌دانند، ابراز داشت: به فرموده رهبری تنها ایران است که دم از مخالفت با سیاست‌های بی‌تدبیرانه آمریکا زده و اهداف غاصبانه آمریکا بر علیه کشور ایران بی‌نتیجه است.

وی با بیان اینکه نشانه‌های نصرت و یاری الهی در ملت ایران مشاهده می‌شود، گفت: امروز دانشمندان کشور ما اعلام کردند که تا دو سال و نیم دیگر ماهواره‌های مخابراتی خود را در جو زمین قرار داده و تمام دنیا را به وسیله این ماهواره پوشش می‌دهند.

دژکام با بیان اینکه امروز شکوفایی استعداد و فکر ایرانی در حال نتیجه دادن است، خاطرنشان کرد: ما نیازی به نشستن پشت میز مذاکره و پذیرفتن اهداف آمریکایی‌ها نداریم./س

برچسب ها: دژکام ، جهرم ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.