سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فيلمساز صهيونيست حاضر در جشنواره اسكار ؛

من به نمايندگي از نتانياهو به اينجا نيامده ام

"درور موره" فيلسماز صهيونيست كه براي شركت فيلمش در رقابت اسكار به آمريكا سفر كرده است در انتقاد از "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي و با تحقير وي گفته است "من به نمايندگي از نتانياهو در اينجا شركت نكرده ام."

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست ، فيلم وي نامزد دريافت جايزه اسكار شده و در آن با روساي پيشين دستگاه امنيت عمومي رژيم صهيونيستي (شين بت) مصاحبه كرده است. در اين فيلم مقامات امنيتي پيشين رژيم صيهونيستي "آمي يالون"، "آوي ديكتر"، "يوال ديسكين"، "گارمي گيلون"، "ياكوف پري" و "آوراهام شالوم" به پرسش هاي فيلمساز پاسخ داده اند.
نتانياهو پيش از اين در واكنشي منفي نسبت به اين فيلم اظهار داشت كه قصد تماشاي آن فيلم را ندارد. فيلمساز صهيونيست اين فيلم نيز در واكنش به موضع گيري نتانياهو در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "كانال 2" رژيم صهيونيستي اظهار داشت "اگر نخست وزير نمي خواهد اين فيلم را تماشا كند بدان معني است كه نمي خواهد روند مذاكرات صلح فلسطينيان و رژيم صهيونيستي را از ديدگاه شش فردي كه با وي كار مي كرده اند ببيند." وي در ادامه مي افزايد "اين فيلم بيش از آنكه يك فيلم باشد در مورد نتانياهو و اقدامات اوست."
وي در ادامه افزوده است "اين مستند لزوما از ديد جريان چپ رژيم صهيونيستي ساخته نشده بلكه فيلمي واقع بينانه و با تكيه بر شواهد تجربي و عيني است .







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.