سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بيانيه‌اي؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گذشت حضرت آیت الله خوشوقت را تسليت گفت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه‌ای، رحلت حضرت آیت‌الله خوشوقت را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با صدور بیانیه‌ای، رحلت "حضرت آیت‌الله خوشوقت" را تسلیت گفت.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

إنالله و إنا الیه راجعون

«وصال عارفانه و عروج شاهدانه معلم اخلاق، استاد تمام عرفان و مبارز و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله خوشوقت که عمر گرانمایه خود را صرف نشر معارف اهل بیت (ع) و تربیت نسل جوان و انقلابی سپری کردند بی شک ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای انقلاب اسلامی در عزیمت شکوهمند خود به سمت قله‌های عزت و افتخار است».

بی‌شک ایشان یکی از یاران صدیق و وفادار به انقلاب و رهبری و سرچشمة خیر و برکات گسترده برای آن بوده که آثار آن قطعاً به‌عنوان باقیات‌الصالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود. نقش و تاثیر این استاد گران‌سنگ در رفع فتنه‌ها و تقویت ظرفیت نظام اسلامی بر آحاد جامعه ایران اسلامی روشن و مبرهن است.

رحلت آن عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی که از مجالس پرفیض و درس‌های سازنده‌ این استاد بزرگ عرفان و اخلاق بهره می‌بردند؛ تسلیت عرض نموده و علٌو درجات آن مرحوم را از خداوند منان خواستار است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، رحلت ، خوشوقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.