سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی و بررسی، جدیدترین اسمارت فون HTC

مدت زمان کوتاهی از جدیدترین کنفرانس مطبوعاتی شرکت تایوانی HTC و معرفی پرچم دار جدید این شرکت HTC ONE می گذرد. این محصول که از سیستم اندروید نسخه ی 4.1 بهره می برد، بسیاری از قابلیت های جدید و متنوع سخت افزاری و نرم افزاری را به کاربران ارائه می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  شرکت HTC با تولید HTC One X به عنوان اولین تلفن همراه هوشمند، که در ساخت آن از پردازنده های 4 هسته ای استفاده شده در سال گذشته خانواده ی One را معرفی نمود. و پس از عرضه ی  One X، مدل های One V, One S و +  One X که نسخه ی بروز شده  One X بود را ارائه کرد، که هر کدام از این اسمارت فون ها در زمان عرضه به موفقیت های نسبی ای دست پیدا کردند. اما پس از گذشت یک سال از تولید  One X، این شرکت برای از دست ندادن بازار رقابت، نیاز به تولید پرچمدار جدیدی پیدا کرد، و از HTC One که قبل از ارائه به نام M7 نیز شناخته می شد، رونمایی کرد. 

HTC  برای پاسخ به نیاز های نرم افزاری و گرافیکی One  از یک پردازنده ی 4 هسته ای ساخته کوالکوم با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت رم و پردازنده ی گرافیکی  Aderno 320 در این محصول استفاده کرده است، که به خوبی پاسخ گوی نیازهای One در این بخش می باشد. 

دوربین HTC One یک دوربین 4 مگاپیکسلی به نام Ultra  Pixel بوده که تا 3 برابر عملکرد بهتری نسبت به دوربین های 8 و 13 مگاپیکسلی سایر رقبای خود دارد، از امکانات خاص این دوربین می توان به کیفیت عکس برداری فوق العاده در نور کم، فیلم برداری با کیفیت  Full HD، قابلیت ضبط HDR و همچنین قابلیت تصویربرداری جدیدی به نام Zoe اشاره کرد، همچنین HTC از نسل سوم صفحه نمایش های Super LCD با ابعاد 4.7 اینچ که دارای رزولوشن Full HD می باشد در اسمارت فون خود استفاده کرده، این صفحه نمایش که دارای تراکم پیکسلی 469  در هر اینچ مربع است، بهترین، درخشان ترین و مستحکم ترین صفحه نمایش استفاده شده در محصولات HTC به شمار می رود. 

از نکات بارز دیگر One  سیستم صوتی استریویی می باشد که به صورت دو عدد بلندگو در بالا وپایین بدنه ی آلومینیومی این اسمارت فون نصب شده است، که صدای فوق العاده شفافی را به کاربر ارائه می دهد. همچنین رابط کاربری جدید این شرکت، Sense 5، علاوه بر روان بودن هیچ شباهتی به نسخه های قبلی خود نداشته و با ظاهر و امکانات کاملا جدید بر روی سیستم عامل اندروید 4.1 بهینه سازی شده است.  

قابل ذکر است که این محصول در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی، دو رنگ سفید و مشکی با قیمتی در حدود 520  دلار (نسخه ی 16 گیگابایتی) از اواخر ماه مارس در دسترس خریداران  قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: اسمارت فون ، گوشی ، معرفی ، مشخصات ، htc
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
کسری
۰۱:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
jaleb boooooood mamnoooon az etelaat khobetoon.
مازیار واحدی
۱۱:۳۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
با تشکر، بررسی و معرفی فناوری های روز دنیا، در سریع ترین زمان پس از عرضه، موجب آشنایی بیشتر مردم با این دستاوردها و همچنین بالاتر رفتن سطح زندگی با استفاده از تکنولوژِی های فوق می گردد.
محمد شفیعی
۰۹:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
عالی بود
محمد شفیعی
۰۹:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
عالی بود