سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمتر از یک ماه تا پایان سال 91؛

آیا بودجه خرید 100 دستگاه خودرو 123 تأمین می شود؟!

مقرر شده براساس تأیید هیئت وزیران 100 دستگاه خودرو ون تا پایان سال وارد چرخه فعالیت اورژانس اجتماعی در سراسر کشور شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، 123 شماره آشنایی که از ابتدای سال جاری 92 هزار تماس را پاسخگو بوده اما متأسفانه بودجه خوبی برای حمایت از آن تحقق نیافته است، اما انگار در روزهای پایانی سال اخبار خوشی به گوش می رسد خبرهایی که حاکی از حمایت دولت از توسعه این بخش مشاوره ای و مداخله ای است.

بر این اساس مقرر شده تا 100 دستگاه خودرو ون برای اورژانس اجتماعی تا پایان سال وارد چرخه فعالیت این اورژانس شود اما آیا خریداری این خودروها تأمین اعتبار می شود؟

محمد نفریه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص تماس های مرتبط با اورژانس اجتماعی گفت: تماس با اورژانس اجتماعی گفت: تماس با اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته بیش از 10 برابر رشد داشته است و این موضوع بیانگر آشنایی تمامی مردم با خدمات اورژانس اجتماعی است.

وی اورژانس اجتماعی را اهرمی مشاوره ای که قبل از مداخله قضایی و انتظامی می تواند مؤثر باشد دانست و تأکید کرد: کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و مشکلات حاد خانوادگی از جمله مواردی هستند که اورژانس اجتماعی می تواند در صورت بروز مشکل در آن مداخله کند.

نفریه خاطرنشان کرد: تا پایان سال 92، 120 شهر از شهرهای مختلف کشور از اورژانس اجتماعی برخوردار می شوند و تا پایان امسال نیز در صورت تأیید هیئت وزیران 100 دستگاه خودرو ون وارد چرخه فعالیت اورژانس اجتماعی می شود.

اورژانس اجتماعی با شماره 123 می تواند به سهولت از بروز همسرآزاری، کودک آزاری، معلول آزاری و از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند که این موضوع حمایت همه جانبه دولت از این اهرم توانمند اجتماعی را می طلبد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.