سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایوبی: اشتباهات داوری حداقل هشت امتیاز از ما گرفته است

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: به ما توصیه شده در مورد داوری ها صحبت نکنیم اما اشتباهات داوری حداقل هشت امتیاز از ما گرفته است.

مجید ایوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی خواهم زیاد در مورد داوری ها صحبت کنم چون به ما توصیه شده که در این رابطه زیاد حرف نزنیم اما واقعیت این است که اشتباهات داوری تاکنون حداقل هشت امتیاز از ما گرفته است، به نظر من امسال سایپا از مشکلات داوری خیلی ضربه خورده و اجازه نداده به آنچه که شایسته بودیم، برسیم اما در این رابطه حرف خاصی ندارم و مدیران باشگاه به این مسائل ورود می کنند.
 
مدافع تيم فوتبال سايپا در مورد شرایط سایپا در آستانه بازی با ذوب آهن گفت: وضعیت تیم ما خوب است و پیروزی هفته گذشته باعث شد شرایط بهتری داشته باشیم اما بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم، ذوب آهن تیم خوبی است و حقش نبوده که نتیجه نگیرد و در پایین جدول باشد، به نظر من کار راحتی مقابل ذوب آهن نداریم و همیشه بازی با تیم های پایین جدول سخت است.
 
وی افزود: ما در این بازی میزبان هستیم اما مدتی است که در کرج نتیجه نگرفته ایم، انشاء الله در این بازی نتیجه بگیریم و بتوانیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، هر چند ما میزبان هستیم اما در کرج تماشاگر زیادی نداریم البته همان تعدادی هم که می آیند، خوب است و از ما حمایت می کنند.
ایوبی در پایان گفت: کسب سهمیه آسیا برای ما خیلی سخت شده اما دور از دسترسی نیست، تیم های بالای ما چند بازی را برده اند و کارمان واقعاً سخت شده اما چندان هم دور از دسترس نیست و با سه برد متوالی می توانیم به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشیم./مح
برچسب ها: شرایط ، آستانه ، بهتری ، همیشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.