سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی:

اقدام حقوقی نسبت به بازگرداندن بدهی صندوق رفاه دانشجویی

دانشجویانی که از وام های دانشجویی استفاده کرده باشند و نسبت به بازپرداخت آن اقدامی نکنند صندوق رفاه اقدام حقوقی برای بازگرداندن بدهی انجام می دهد.

گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه صندوق رفاه دانشجویی انواع وام ها را برای دانشجویان در نظر گرفته است این انتظار را دارد که بعد از اتمام تحصیل دانشجویان مبلغ وام گرفته شده از صندوق رفاه دانشجویی برگردانده شود.

وی افزود: میزان بدهی دانشجویان به صندوق رفاه صد میلیارد تومان است که طی فراخوان های مختلفی این مبلغ به صندوق رفاه باید برگردانده شود.

گودرزی تصریح کرد: اگر مبلغ بدهی دانشجویان به صندوق رفاه برگردانده نشود، در نهایت اقدام حقوقی نسبت به بازگرداندن بدهی از طرف صندوق رفاه دانشجویی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: میزان این اعتبارات باید به صندوق برگردانده شود تا نسل جدید دانشجویان هم بتوانند از خدمات و تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده کنند./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
لااقل نصف این مبلغ مشکل بانک ملی وخود صندوق رفاه است.
بنده خودم جهت تسویه حساب بعد11سال از فارغ التحصیلی اقدام کردم از 30قسط بانک ملی فقط18قسط رابه حساب صندوق واریز کرده بود که از آن هم 11قسط راصندوق ثبت سیستم نکرده بود! انگار من بعد11سال فقط 7قسط واریز کرده ام !!!