سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعی تا اطلاع ثانوی در کنفرانس ها غایب است / استقلال با پرواز اختصاصی به قطر می رود

اعضای تیم استقلال علی رغم شرایط خوبی که در لیگ با آن رو برو هستند در خصوص مسائل درون تیمی مشکلاتی دارند که قابل حل نیست و این تیم را دچار مشکلات جدی کرده است، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی فتح اله زاده با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند اما از طرفی اعلام شده است که وی قصد ادامه همکاری با آبی ها را ندارد و می خواهد پست خود را به شخص دیگری واگذار کند، اما مسئولان ازاین موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و حتی عنوان شده است که وی استعفای رسمی را به هیچ ارگانی ارائه نکرده است در این میان اعلام شد که شکایت کنندگان از استقلال یکی پس از دیگری اقدامات جدی تری را انجام می دهند و در این میان وضعیت برای اعضای مسئول این تیم تغییر کرده است.

گفتنی است، مشکلات درونی و بیرونی برای استقلال دردسرساز شده است و اعضای این تیم با مسائلی روبرو هستند که هیچ گاه تصور آنها را نداشتند و حتی عنوان شده است که استقلال در حالی که صدر جدول را از آن خود کرده است اما با مشکلات روبروست که مربیان را کاملا نگران کرده است زیرا آنها معتقدند صدرنشین با این وضعیت دوام زیادی ندارد و تیم را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است.

شایان ذکر است، استقلال با 12 پرونده بزرگ بدهی روبرو هستند که توانایی شرایط رویارویی و حل مشکلات این پرونده ها را ندارد به همین دلیل مسئولان تیم استقلال عنوان کردند که در این خصوص نمی توانند کمکی به اعضا کنند زیرا مشکلات به گونه ای است که حتی شرایط برای بهبود مالی و صاف شدن بدهی یک شکایت کننده نیز وجود ندارد و اعضای تیم باید در این خصوص به فکر ایجاد شرایط خاص باشند.

در این میان مسئولان استقلال به طلب کارهای تیم اعلام کردند نمی توانند پاسخی به آنها بدهند و آنها باید از طریق مسئولان در وزارت و یا ارگان های بالاتر در خصوص شکایت خود پیگیری های لازم را داشته باشند، زیرا باشگاه استقلال در حال حاضر برای رفع مشکلات درون تیمی نیز دچار مشکلاتی فراوان است، چه برسد به حل مسائل مربوط به اعضای قدیمی این تیم که در حال حاضر این تیم را همراهی نمی کنند و در تیم های دیگر مشغول به فعالیت هستند.

شایان ذکر است اعضای مسئول تیم استقلال پیش از این بارها از مسئولان تقاضای کمک کردند اما در این مورد خاص هیچ گونه فعالیتی صورت نپذیرفت و این در حالی است که هیئت مدیره استقلال نیز نتوانستند اقدامی اصولی را برای آبی ها انجام دهند.

** شهریاری گزینه اصلی مدیر عاملی استقلال

بحث حضور فردی جدید به جای علی فتح اله زاده مطرح شده است و حتی با اینکه عنوان می شود استعفای وی به وزارت ورزش نرسیده است و فتح اله زاده در این خصوص اقدامی جدی انجام نداده است اما بحث حضور مدیر عامل جدید در این تیم چند روزی است که عنوان و مطرح شده است و حتی گزینه هایی مورد ارزیابی کامل قرار گرفتند.

گفتنی است، نام سردار شهریاری در این مورد عنوان شده است و حتی موضوع به اطلاع وی رسیده است اما این گزینه مدعی است که از اخبار مطرح شده اطلاع زیادی ندارد. این در حالی است که پیش از این و زمان تغییرات در هیئت مدیره نام شهریاری به عنوان یک عضو هیئت مدیره مطرح و مورد تایید قرار گرفت اما وی از حضور در هیئت مدیره استقلال انصراف داد تا برخی اعلام کنند وی برای حضور در هیئت مدیره برنامه خاصی ندارد و اگر قرار باشد، تغییری بزرگ در تیم صورت گیرد وی در این خصوص می اندیشد و پاسخگوی مقامات در وزارت ورزش است.

این در حالی است که عنوان می شود وی به عنوان گزینه اصلی مدیریت تیم استقلال مطرح شده است و مسئولان قصد دارند در این خصوص با وی وارد مذاکرات جدی شوند، اما این اتفاقات قرار است به صورت پنهانی صورت گیرد زیرا این گزینه پیش از این نیز قرار بود به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب شود اما در نهایت فتح اله زاده در تیم باقی ماند.

** قلعه نوعی تا اطلاع ثانوی در کنفرانس ها غایب است

اعضای تیم استقلال در حالی بازی های لیگ را پشت سر می گذارند که سرمربی این تیم اعلام کرده است قصد حضور در کنفرانس ها و مصاحبه های خبری را ندارد و قرار است که این اقدام را تا اطلاع ثانوی انجام دهد از آن سرپیچی نداشته باشد زیرا در حال حاضر تصمیم به انجام چنین اقدامی گرفته است و به همین دلیل شرایط برای وی به گونه ای است که تیم استقلال با جریمه نقدی روبرو می شود اما مسئولین تیم استقلال نام مجید صالح را به عنوان مربی تیم مسئولین اعلام کردند و معتقدند که حضور وی در جلسات خبری دائمی است و از این پس وی در مصاحبه ها حضور می یابد.

سرمربی استقلال به این دلیل تصمیم به اجرای چنین موضوعی گرفته است که قصد دارد از حواشی اطراف تیم جلوگیری کرده و با شرایط خاص ، استقلال را یاری کند تا برای این تیم مشکل حاشیه ای ایجاد نشود.

وی در این خصوص تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده است و حتی بحث جریمه را نیز بر عهده گرفته است اما از مسئولین خواسته است تا برای حضور وی در کنفرانس خبری اقدامی را انجام ندهند.

** استقلال با پرواز اختصاصی به قطر می رود

عنوان می شود که استقلال بدلیل مشکلات مالی شرایط اقامت در هتل را ندارد اما مسئولین اعلام کردند برای سفر استقلال به کشور قطر برای انجام بازی ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا، آنها تصمیم دارند تیم را با پرواز اختصاصی راهی این کشور کنند و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است زیرا مسئولین مدعی شدند بدلیل مشکلات بسیار زیاد مالی تیم آنها در نظر دارند به نوعی خستگی را از بدن بازیکنان خارج کرده و شرایط را طوری تغییر دهند که به نفع اعضای این تیم باشد به این دلیل از بازیکنان خواستند تا خود را برای پرواز با چارتر آماده کنند تا با خستگی راهی این کشور شوند و بهانه ای برای عدم انجام یک بازی خوب با نماینده قطری نداشته باشند.
زیرا آبی ها معتقدند که بازی اول استقلال در مرحله گروهی آسیا بسیار مهم است و اگر اعضای این تیم بتوانند در این بازی خارج از خانه سربلند باشند و جمعیت برای این تیم در لیگ حتی جام حذفی تغییر می کند.

** بهت و شگفت بازیکنان و قلعه نوعی از جدایی فتح اله زاده

امیر قلعه نوعی در حالی اعتراض خود را به بحث مالی و شرایط خاص تیم نزد علی فتح اله زاده اعلام کرد که معتقد است فدراسیون و استقلال تلاش خود را انجام دادند و در این میان برخی مسئولین خارج از مجموعه استقلال کوتاهی داشتند و عامل اصلی ایجاد مشکلات جدی برای این تیم شدند.

گفتنی است: امیر قلعه نوعی پس از شنیدن خبر استعفا و جدایی فتح اله زاده از تیم ابراز بی اطلاعی کرده و حتی با تماس هایی از اطرافیان تیم خواست تا در این خصوص به وی توضیح دهند تا از صحبت این موضوع مطلع شود اما در این میان، وی نتوانست اطلاع قابل توجهی کسب کند و بازیکنان تیم استقلال نیز از این اخبار شگفت زده و شوکه شدند.

شایان ذکر است: سرمربی تیم استقلال اعلام کرده تصور رخ دادن چنین اتفاقی را در شرایط فعلی تیمش نداشت زیرا وی و استقلال در این اوضاع نیاز به آرامش دارند واین اتفاقات حاشیه ای تیم را بر هم زده و از آرامش تیم می کاهد و اوضاع ایده آل را تحت تاثیر قرار می دهد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.