سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پژوهشكده صهيونيستي "بگين-سادات"

هرگونه مذاكره احتمالي بين ايران و آمريكا با موفقيت طرف ايراني همراه خواهد شد

پژوهشكده "بگين- سادات" وابسته به دانشگاه بن گوريون رژيم صهيونيستي در گزارشي اعلام كرد ، هرگونه مذكرات احتمالي ايران و آمريكا با موفقيت همه جانبه طرف ايراني همراه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در اين گزارش آمده است در صورت مذاكره احتمالي ايران با آمريكا، اين ايران است كه در نهايت با موفقيت از اين مذاكرات بيرون آمده و مي‌تواند شروطش را به نمايندگان آمريكايي ديكته كند.

اين پژوهشكده مي‌افزايد در مذاكرات احتمالي ايران وآمريكا، ايران دو شرط اساسي دارد كه نخستين آن به رسميت شناختن حق تهران براي توسعه انرژي هسته اي از سوي واشنگتن و دومين آن رفع تحريم هاي يكجانبه غرب بر ضد اين كشور است و اين همان چيزي است كه آمريكا را در سردرگمي فرو مي‌برد.

پژوهشكده مركز"بگين-سادات" وابسته به دانشگاه بن گوريون رژيم صهيونيستي در ادامه گزارش خود با بيان اينكه انتخاب جان كري به عنوان وزير امور خارجه آمريكا و چاك هيگل به عنوان وزير دفاع از سوي باراك اوباما نشان دهنده سياست جديد اين كشور در كاهش تنش ها در سطح بين المللي است افزود مواضع ايران در خصوص مذاكره مستقيم با آمريكا را رهبر اين كشور تعيين مي‌كند.

اين پژوهشكده در پايان تحليل خود مي‌نويسد: در صورت اينكه ايراني ها در پاي ميز مذاكره با آمريكا بنشينند، با اين وجود هم نتايج اين گفتگوها به سود ايران خواهد شد زيرا طرف ايراني بسيار بيشتر از آمريكايي ها در گفتگو مهارت داشته و باز هم به برنامه هسته اي خود ادامه مي‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.