سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اگر زیاد به در و دیوار و اسباب منزل برخورد می کنید بخوانید!

روان شناسان دلیل برخورد درصد بالایی از افراد به اشیای دیگر به دلیل مشغله های ذهنی و عدم تمرکزشان است اما در علت یابی کسانی که به دفعه های زیاد دچار این مشکل می شوند باید روی چند عامل خاص تمرکز کرد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از ساینس دیلی؛ یک دلیل این مشکل ریشه در دوران کودکی دارد عدم دریافت کلسیم در استخوان ها یا درگیری با یک مشکل عضلانی مناسب بروز این مشکل ها می شود.

عدم هماهنگی میان دیدن و انجام حرکت هاست دلیل دیگر این مشکل است که جزء اختلال های رشدی در کودکان است و اگر شناسایی نشود تا دوران بزرگسالی هم ادامه پیدا می کند.

برای جلوگیری از دامنه دار شدن این مشکل فرزندتان حتماً باید تحت نظر یک کار درمان باشد تا روی ماهیچه هایش کار شود در عین حال میزان تراکم استخوان ها نیز باید اندازه گیری شود.

انحراف بینایی هم ممکن است باعث به محیط اطراف خوردن فرد شود زیرا زاویه دید بیمار تغییر کرده و شکایت تطابق دید پیدا می کند، این مساله باعث می شود شی را در جای دیگر ببیند در نتیجه با آن ها برخورد کند.

افسردگی هم می تواند در این زمینه اثرگذار باشد در افسردگی فرد انرژی لازم را در انجام امور ندارد و به دلیل کاهش سطح انرژی به اشیا برخورد می کند.

انسان ها منفعل هم دچار این مشکل اند زیرا فاقد جوشش های لازم برای انجام کارهای روزمره شان هستند.

در مورد این که چه زمانی باید نگران بروز این بیماری در افراد باشیم بستگی به شدت و فراوانی آن دارد که برای متخصصان معیار مهمی است اما اگر فرد از نظر انجام حرکت های موثر مشکلی نداشت باید به وجود مشکلات مخچه ای در بیمار فکر کرد و در هر صورت این نشانه ها باید جدی در نظر گرفته شود./ع2

برچسب ها: دیوار ، اسباب ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.