سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آمادگی کامل اداره صنعت،معدن و تجارت ساری در ایام نوروز

با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و ورود مسافران محترم به این شهرستان، نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی بویژه واحدهای پذیرایی،رستوران ها ،آجیل،کیف و کفش،پوشاک و غیره تشدید می شود.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 از تاریخ 15 اسفند 91 تا 25 فروردین 92 خبر داد و گفت:در این طرح با همکاری سایر دستگاه ها بویژه مجمع و اتحادیه های صنفی شهرستان در جهت تسهیل سفر نوروزی مسافران و شهروندان محترم انجام می شود.

هادی نژاد افزود: با توجه به اینکه در این ایام،تقاضا افزایش می یابد باید نوعی تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد و شبکه توزیع بعنوان حلقه پایانی این فرایند نظام مند شود.

وی تصریح کرد: که اتحادیه های تاثیرگذار مانند خبازان،اغذیه فروشان،قصابان و سرویس کاران اتومبیل باید با برنامه ریزی و تنظیم لیست کشیک در ایام نوروز بویژه روزهای تعطیل با نصب پارچه برای اطلاع مسافرین نسبت به ارائه خدمات مطلوب اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم فروشگاه بهاره کالا در 18شهر استان با هزارو650 غرفه در استان خبردادو گفت:در این نمایشگاه اقلامی اساسی همچون گوشت مرغ،گوشت قرمز،میوه و مرکبات،روغن،شکر، برنج،مواد شوینده و بهداشتی و دیگر کالاهای پرمصرف با نرخ های پایین تر عرضه خواهد شد.

هادی نژاد با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته به میزان 850 تن گوشت مرغ منجمد به شهرستانها تخصیص داده شده افزود: از این میزان 450 تن جذب و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تنظیم بازار شب عید تصریح کرد: برای تنظیم بازار مرکبات و میوه شب عید استان میزان هزارو500 تن مرکبات و 2 هزارتن سیب درختی درنظر گرفته شده است./س

برچسب ها: آمادگی ، مازندران ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.