سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ذخیره‌سازی یک هزار و یکصد تن گوشت مرغ در اردبیل

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت : یک هزار و 100 تن گوشت مرغ در اردبیل ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی با اشاره به افزایش قیمت مرغ افزود: با همکاری اتحادیه مرغداران مرغ گرم هم اکنون به قیمت 5 هزار و 200 تومان عرضه می‌شود با ذخیره‌سازی یک هزار و 100 تن مرغ به نظر می‌رسد در این زمینه مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی گفت: هیچ محدودیتی برای عرضه و ذخیره‌سازی کالا وجود ندارد چرا که ما حتی پایین‌تر از نرخ کشوری مرغ گرم را عرضه می‌کنیم و در سایر شهرستان‌ها نیز محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

عزیزی با اشاره به افزایش 10 درصدی جوجه‌ریزی در سه ماه پایانی سال افزود: به نظر می‌رسد با این جوجه‌ریزی مشکلی در روزهای پایانی سال برای تامین و تهیه گوشت مرغ نداشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل همچنین از واردات 30 هزار راس دام زنده از کشور همسایه ارمنستان به اردبیل خبر داد و گفت:از این تعداد 6 هزار و 669 راس تا کنون کشتار شده و که 3 هزار و 211 راس آن در داخل استان و مابقی در خارج از استان اردبیل عرضه شده است.

وی کشتارگاه صنعتی اردبیل را کشتارگاه معین در ارتباط با کشتار دام کشورهای خارجی اعلام کرد و افزود: در زمینه گوشت منجمد نیز 400 تن ذخیره‌سازی انجام شده است./س

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، سازی ، گوشت ، مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.