سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

امسال حداقل 50 هزار واحد مسکن مهر باید تحویل متقاضیان شود

استاندار خراسان رضوی گفت : امسال حداقل 50 هزار واحد مسکن مهر باید تحویل متقاضیان شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسین فروزانمهر در جلسه شورای مسکن استان خراسان رضوی افزود : مابقی واحدهای مسکن مهر و در مجموع تمامی واحدهای تعهد شده باید تا شهریور ماه سال آینده تحویل گردد.

وی اظهار کرد : ارتقای رتبه استان از 28 تا 30 در بحث مسکن مهر در سطح کشور طی دو ماه گذشته به جایگاه هیجدهم، ارزشمند است اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی داریم .
وی با بیان اینکه حجم کار زیاد اما شدنی است ، افزود : بر اساس آخرین جدول تهیه شده نازک کاری در 51 هزار واحد مسکن مهر استان به انجام رسیده است و باید کار در سایر بخش ها نیز سرعت بگیرد.

فروزانمهر گفت : برخی از این پروژه ها، عملیات ساختمانی آنها پایان یافته و فقط انشعابات آب ، برق و گاز مانده که با قول وزیر نیرو، حداکثر طی یک ماه آینده حل می شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر افزایش سرعت انجام پروژه های مسکن مهر ،افزود : در عین حال کار باید با حفظ کیفیت و نظارت جدی و دو چندان نظام مهندسی و نظارت عالیه معاونت عمرانی استانداری انجام شود و پروژه هایی با کیفیت ضعیف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی اظهارداشت : دستگاههای ذیربط به خاطر کمبود اعتبار نباید از اصول فنی در اجرای پروژه ها، فاصله بگیرند و کار باید بصورت جهادی و به دور از بوروکراسی های معمول صورت گیرد و تا جایی که امکان دارد فرآیندها تسهیل شود. /س

 

 

برچسب ها: تحویل ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.