سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اشتغالزایی 46 هزار نفر در اردبیل / تحقق اشتغال به 106 درصد رسید

استاندار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 46 هزار و 639 فرصت شغلی برای جوانان جویای کار فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل افزود: تعهد امسال ما در حوزه دستگاه‌های دولتی برای کارآفرینی 43 هزار و 907 نفر بود که این رقم حدود 3 هزار نفر بیشتر شده به طوری که درصد تحقق اشتغال استان اردبیل بر اساس سامانه رصد حدود 106 درصد بوده است که نسبت به جلسه قبل پنج درصد افزایش اشتغال را شاهد هستیم.

وی در مورد تحقق اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل گفت: آب و فاضلاب شهری، روستایی، آب منطقه‌ای اردبیل و شرکت توزیع برق 100 درصد تعهد اشتغال خود را انجام دادند.

نیکزاد افزود: آموزش و پرورشبا 299 درصد و بنیاد شهید نیز با 122 درصد به همراه بنیاد مسکن با 150 درصد، فنی و حرفه‌ای 108 درصد، حمل و نقل 119 درصد و راه و شهرسازی 343 درصد و مرکز رشد و فناوری 105 درصد بیش از تعهد اشتغال خود کارآفرینی کردند.

استاندار اردبیل همچنین گفت: دو دستگاه امور زندان‌ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه کمیته امداد به ترتیب با تحقق 43 درصدی، 26 درصدی و 45 درصدی زیر 50 درصد به تعهدات اشتغال خود عمل کردند.

وی افزود: دستگاه‌هایی هم چون جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، شهرک‌های صنعتی، صندوق مهر امام رضا، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان تعهد اشتغال زیر 100 درصد داشتند که باید تا پایان سال تحقق خود را افزایش دهند.

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه فشار دشمن همت و کارکرد مسئولان را ارتقا داده و به آنها پویایی مضاعف بخشیده است، گفت: ما تا آخرین روز خدمتگزاری‌ با برنامه‌ریزی دقیق به جلو می‌رویم و هیچ کاری به نقدها و انتقادهای مخرب و از سر دشمنی و کینه‌توزی نداریم بلکه سعی خواهیم کرد به سمت مطلوبیت اهداف حرکت کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، تعهد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.