سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور عشایری کرمان خبر داد

تخریب 35 کیلومتر راه عشایری در ریگان

مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق عشایری شهرستان ریگان 35 کیلومتر از این راه‌ها تخریب و عبور و مرور عشایر به کندی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا شاکری در جریان سفر به ریگان و بازدید از مناطق عشایری این شهرستان از نزدیک با مشکلات عشایر آشنا و در راستای رفع آن قول مساعد داد.

وی با بیان اینکه بر اثر بارندگی‌های گذشته در مناطق عشایری شهرستان ریگان شامل گودماهی، ظفتک هلیله‌ای 35 کیلومتر از این راه‌ها تخریب و عبور و مرور عشایر به کندی انجام می‌شود، بیان داشت: بر اثر این بارندگی‌ها برق قسمت‌هایی از این مناطق قطع شده که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد.

مدیرکل امور عشایری استان کرمان اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در مناطق عشایری انجام و بیش از شش سایت اسکان عشایر در ریگان راه‌اندازی و منازلی مستحکم جایگزین کپر در این مناطق شده است.

شاکری افزود: در این سایت‌های اسکان امکانات آموزشی، مخابرات، مدرسه و پوشش برنامه‌های صدا و سیما راه‌اندازی شده است.

منصور بهمنی مشاور استاندار کرمان در امور عشایری گفت: از عمده مشکلاتی که عشایر شهرستان ریگان دارند، مشکل راه ارتباطی است و مردم در سخت‌ترین شرایط در این مناطق تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه با توجه مشکلات مسکن عشایر تعدادی ساخت و ساز در این مناطق در حال انجام است، عنوان کرد: با توجه به خشکسالی‌های مداوم در مناطق عشایری اکثر دام‌های عشایر تلف شدند و این عشایر نیاز به حمایت در زمینه اشتغال دارند.
برچسب ها: عشایر ، ریگان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.