سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی منوجان:

منوجان 20 هزار هکتار سطح زیرکشت کشاورزی دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: منوجان 20 هزار هکتار سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی دارد که این امر بیانگر ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محسن نوشادی اظهار داشت: شهرستان منوجان با 4 هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت با آب و هوای گرم و مرطوب دارای دو بخش مرکزی و آسمینون با سه مرکز خدمات و پنج دهستان است که 29 رشته قنات، 3 هزار و 800 حلقه چاه و 300 دهنه چشمه دارد.

وی افزود: اقتصاد شهرستان منوجان متکی بر تولیدات کشاورزی و دامپروری است و بیشتر اهالی این خطه در این بخش‌ها اشتغال دارند، این منطقه مستعد کاشت و تولید گیاهان زراعی، علوفه‌ای و گلخانه‌ای است که این بخش در منطقه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

نوشادی تصریح کرد: شهرستان منوجان 20 هزار هکتار سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی دارد که این امر بیانگر ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان بوده و کشاورزی این منطقه از جایگاه ویژه‌ای در سطح استان و کشور برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: از جمله این ظرفیت‌ها تولید نوبرانه و خارج از فصل تولیدات سبزی و صیفی است که به صورت محصولات ارگانیک و سالم تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

نوشادی افزود: شهرستان منوجان کشاورزان پیشرو خوبی دارد که از نظر علمی، فنی و اطلاعات به روز هستند و اکثر محصولات کشاورزی به ویژه محصولات گلخانه‌ای آن به کشورهای آسیای میانه و روسیه صار می‌شود.
برچسب ها: منوجان ، کشاورزی ، زراعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.