سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تاكید استاندار اردبیل بر تكمیل و تجهیز زیرساخت های مسكن مهر در استان

استاندار اردبیل بر تكمیل و تجهیز زیرساخت های مسكن مهر در استان تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه ستاد مسكن استان گفت: سهمیه مسكن مهر این استان 17 هزار و 671 واحد است كه از این تعداد چهار هزار و 297 واحد به پایان رسیده و 11 هزار و 591 واحد در حال اجرا و یك هزار و 783 واحد متوقف می باشد.

وی همچنین سهم شهرستان اردبیل را 10 هزار و 191 واحد ذكر كرد و افزود: از این تعداد دو هزار و 26 واحد پایان یافته ، 163 واحد متوقف شده و هشت هزار و دو واحد در حال اجرا است.

استاندار اردبیل اظهار كرد: از سهمیه پنج هزار و 680 واحد مسكن روستایی نیز 73 درصد منجر به انعقاد قرارداد شده و انتظار می رود 100 درصد سهمیه انعقاد قرارداد با همكاری دستگاه های ذیربط تحقق پیدا كند.

نیکزاد افزود: 13 هزار و 374 واحد از مسكن مهر شهری اردبیل باید تا خرداد ماه سال آینده تحویل متقاضیان شود و برای تحقق این مهم تا پایان امسال 10 هزار واحد مسكن به متقاضیان واجد شرایط كه از نظر انشعابات برق ، گاز و آب مشكلی نداشته باشند تكمیل و واگذارمی شود.

وی گفت: در ماه های فروردین ، اردیبهشت و خرداد سال آینده نیز باید دو هزار واحد در هر ماه تكمیل و واگذارشود تا تعهد احداث مسكن مهر در استان به پاین برسد.

استاندار اردبیل بر لزوم بهره برداری مدارس و مساجد موجود در مجتمع های مسكونی مهر تاكید كرد و بیان كرد: دستگاه های اجرایی ذیربط باید برای تامین و تجهیز زیرساخت ها از جمله مدارس و مساجد در شهرك های مسكن مهر تلاش كنند/س 

برچسب ها: اردبیل ، زیرساخت ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.